آفتاب

آقامعلم هم مقابل پروفسور تسلیم شد

آقامعلم هم مقابل پروفسور تسلیم شد

پرسپولیس قدمی دیگر به فتح لیگ برتر نزدیک‌تر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور و در حساس ترین بازی روز جمعه، تیم فوتبال پرسپولیس که در صدر جدول لیگ قرار دارد، در استادیوم شهدای شهر قدس مهمان پیکان بود که این دیدار در نهایت با برتری 3-1 سرخ پوشان به پایان رسید.

پرسپولیس که در این دیدار از حضور پرشمار هواداران خود سود می برد، توانست در همان 13 دقیقه اول کار حریف را یکسره کند. ابتدا گادوین منشا در دقیقه 10 پرسپولیس را پیش انداخت و سه دقیقه بعد علی علیپور،بهترین گلزن لیگ برتر اختلاف را به دو گل رساند.

بعد از این شروع توفانی، بازی آرام شد و نیمه اول شاهد صحنه خاص دیگری نبود.

در نیمه دوم اما شاگردان مجید جلالی که می خواستند هر طور شده از این بازی امتیاز بگیرند، هجومی تر کار کردند و توپ و میدان را بیش از مهمان قدرتمندشان در اختیار داشتند.

پیکان مزد بازی بهتر خود در نیمه دوم را در دقیقه 59 گرفت و توسط مهدی شیری از روی یک ضربه آزاد به گل رسید.

در ادامه برانکو برای حفظ نتیجه احمد نوراللهی و بشار رسن را به زمین فرستاد.همین تعویض ها پرسپولیس را در ضدحملات زهردارتر کرد تا علی علیپور بتواند در دقیقه 83 از توپی که نصیبش شده بود استفاده کند و پرسپولیس را به گل سوم برساند.

پرسپولیس در نهایت توانست با کسب امتیاز کامل، از این بازی سخت سربلند خارج شود.

با این نتیجه پرسپولیس 48 امتیازی شد و مقتدرانه تر از همیشه بر صدر جدول تکیه زد. پیکان هم با همان 28 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

 

254 41

کد N1819463

وبگردی