آفتاب

آشنایی جوانان با باقری‌ها، همت‌ها و باکری‌ها، دشمنان را مایوس می‌کند

آشنایی جوانان با باقری‌ها، همت‌ها و باکری‌ها، دشمنان را مایوس می‌کند

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: جوانان امروز ما به تاسی از شهید باقری می‌توانند قلل موفقیت را بپیمایند و ایثار و از خودگذشتگی و موفقیت را از ایشان بیاموزند و این اتفاق از معجزات انقلاب بودند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سردار محمدرضا یزدی در مراسم بزرگداشت شهادت سردار حسن باقری که در سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار شد، گفت: بزرگداشت شهید باقری بزرگداشت جامعه حقوقدانان برای برقراری عدالت است. این مراسم بزرگداشت جامعه رسانه برای اهمیت پیام‌آوری است. مراسم امروز بزرگداشت قلم برای حق‌نویسی است.

وی افزود: امروز بزرگداشت جوانی است که توانست نابغه دفاع شود و جوانان امروز ما به تاسی از ایشان می‌توانند قلل موفقیت را بپیمایند و ایثار و از خودگذشتگی و موفقیت را از ایشان بیاموزند و این اتفاق از معجزات انقلاب بودند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) با بیان اینکه جوانان ما الگوهایی دارند که اگر بشناسند دشمنان از طمع توطئه علیه کشور مایوس می‌شوند، اظهار داشت: اقدامات شهید باقری در اطلاعات سپاه ارزشمند بوده اما آنچه دشمن را مایوس می‌کند آشنایی جوانان با باقری‌ها، همت‌ها و باکری‌ها است و اگر اینچنین شود دشمن طمع را از سر خود بیرون کرده و ناامید می‌شود.

یزدی ادامه داد: امیدواریم با ناامید کردن دشمنان بتوانیم کشور را اسلامی کنیم.

کد N1818949

وبگردی