آفتاب

نزول‌خوران تسبیح به دست و پینه بر پیشانی چه کسانی هستند؟/چه کسی با اسلحه رئیس بانک مرکزی راتهدیدکرد؟

نزول‌خوران تسبیح به دست و پینه بر پیشانی چه کسانی هستند؟/چه کسی با اسلحه رئیس بانک مرکزی راتهدیدکرد؟

حسام‎الدین آشنا، مشاور فرهنگی رییس جمهور در توییتر خود نوشت: رئیس یکی از صندوق‎های مالی و اعتباری با اسلحه به بانک مرکزی می‌رفت و تهدید می‌کرد.

به گزارش خبرآنلاین، حسام‌الدین آشنا در رشته توییت‎های امروز خود نوشت: جز روحانی کسی جربزه و جسارت جمع کردن این بساط کثیف را نداشت. او هزینه مبارزه بی امان با نزولخواران تسبیح به دست و پینه بر پیشانی را می دهد. آنها مطمئن بودند به خاطر به گروگان گرفتن میلیون‎ها سپرده گذار خرد می‌توانند بساط باج‎گیری خود را حفظ کنند.

آشنا در توییت بعدی خود نوشت:

این یکی از مین‌گذاری‌های اصلی در راه استفاده از منابع مردمی برای توسعه ملی بود. روحانی گفت مرگ یک بار شیون هم یک بار. باید کار را تمام می‌کرد حتی به بهای این که از خیلی ها سفارش و توصیه تهدید بشنود. امیدوارم روزی مانند شرکت های مضاربه ای و هرمی از این موسسات نیز رازگشایی شود.

او در توییت دیگری نوشت:
پشت هر کدام از این موسسات و صندوق ها چنان محکم بوده که تا کارشان به رسوایی نکشید امکان برخورد با آنها وجود نداشته است؛ وقتی هم که کارشان خراب شد دولت را مجبور کردند از جیب ملت بدهی ها را بپردازد. رئیس یکی از این صندوق ها چه بسا با اسلحه میرفت داخل بانک مرکزی و تهدید می کرد.

27215

کد N1818497

وبگردی