آفتاب

بیتمه چیست ؟ | سامانه جدید بیمه آنلاین | بیتمه چیکار می کنه؟

بیتمه چیست ؟ | سامانه جدید بیمه آنلاین | بیتمه چیکار می کنه؟

بیتمه چیست ؟ | این روزها با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وابسته شدن جوامع به اینترنت و فضای مجازی ، توانایی انجام 90 درصد کارهای روزمره و اداری با گوشی و با استفاده از اینترنت امکان پذیر شده است. این روز ها کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین رونق بسیاری یافته است که بیمه آنلاین یکی از آن ها است که در ادامه این مطلب یکی از بیمه های آنلاین " بیتمه " می توانید اطلاعاتی کسب کنید...

بیشتر بخوانید : دریافت بیمه بیکاری...
بیشتر بخوانید : تکلیف بیمه تکمیلی چه می شود؟...
بیشتر بخوانید : قانون بیمه بیکاری بازنگری شود...
بیتمه از همه‌ی نمایندگان حقوقی بیمه در سراسر ایران دعوت به همکاری می‌کند. از ویژگی‌های سایت بیتمه برای نمایندگان بیمه رایگان بودن آن است؛ همچنین سامانه‌ی فروش آنلاین بیمه با نام تجاری بیتمه هیچ کارمزدی از آن‌ها دریافت نمی‌کند.
بیتمه با توجه به رسالت خود به عنوان حامی صنعت بیمه شرایط فروش آنلاین بیمه را برای همگی بدون دریافت کارمزد حاصل از صدور بیمه‌نامه‌ها فراهم کرده است
نمایندگان حقوقی محترم بیمه پس از ثبت نام و تایید کارشناسان بیتمه و قبول شرایط همکاری این امکان را خواهند داشت تا به خانواده قدرتمند بیتمه بپیوندند.بیتمه به عنوان سامانه فروش آنلاین بیمه در ایران برای پیشرفت کسب و کار نمایندگان محترم بیمه این امکان را به وجود آورده است تا ایشان بدون پرداخت هزینه‌ای بتوانند از مزایای یک سامانه‌ی فروش آنلاین بیمه استفاده کنید.
بیتمه با توجه به رسالت خود به عنوان حامی صنعت بیمه شرایط فروش آنلاین بیمه را برای همگی بدون دریافت کارمزد حاصل از صدور بیمه‌نامه‌ها فراهم کرده است.
نمایندگان محترم حقوقی می‌توانند از طریق آدرس bitmeh.com/hamkari  آغاز به پیش ثبت نام کنند.
کد N1817764

وبگردی