آفتاب

روشن شدن همه زوایای حادثه نفتکش سانچی/دولت و مجلس برخورد متناسب را رسالت خویش بدانند

روشن شدن همه زوایای حادثه نفتکش سانچی/دولت و مجلس برخورد متناسب را رسالت خویش بدانند

خانه کارگر در پیامی؛ جان باختن خدمه و دریانوران نفتکش ایرانی سانچی در دریای چین را به ملت ایران و خانواده‌های داغدار آنها تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خانه کارگر در پیامی جان باختن خدمه و دریانوران نفتکش ایرانی سانچی در دریای چین را به ملت ایران و خانواده‌های داغدار آنها تسلیت گفت.

 «انالله و اناالیه راجعون»

ضایعه دردناک جان باختن شهادت‌گونه کارگران و دریانوردان زحمتکش و شجاع نفتکش سانچی، مردم شریف ایران اسلامی را داغدار کرد و در حالی که آحاد ملت و بویژه خانواده‌های این عزیزان روزهای متمادی در اوج اضطراب و چشم نگران، منتظر خبری امیدوارکننده از میان زبانه‌ها و شعله‌های آتش نفتکش سانحه دیده در هزاران کیلومتر دورتر از وطن بودند، جدال آتش و آب دل هر ایرانی را سوزاند و با غرق شدن نفتکش، کوه غم بر قلب و جانشان نشست.

اینک دولت و مجلس محترم وظیفه دارند با کمال جدیت مساعی خویش را در پیگیری کشف علل این حادثه دلخراش و روشن شدن همه زوایای آن اعمال کرده و در صورت کوتاهی هر عامل داخلی یا خارجی، برخورد متناسب را رسالت خویش بدانند.

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران ابراز تالم و تاسف عمیق نسبت به جان باختن شهادت گونه کارکنان و ملوانان نفتکش سانچی، این ضایعه دردناک را به محضر ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت گفته و برای آنان علو درجات و برای عزیزانشان صبر و اجر مسئلت می‌کند.

کد N1815540

وبگردی