آفتاب
ربیعی در نشست خبری مطرح کرد؛

انتشار گزارش جامع از جزئیات حادثه نفت‌کش سانچی/ پاسخ ابهامات مطرح شده را می‌دهیم

انتشار گزارش جامع از جزئیات حادثه نفت‌کش سانچی/ پاسخ ابهامات مطرح شده را می‌دهیم

وزیر تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این حادثه نفت‌کش سانچی باید در ابعاد سیاسی فنی و امدادی عملیاتی تشریح شود، گفت: از همکاران خود در دولت خواستم سایتی درباره این حادثه باز کنند تا پاسخگوی سوالات باشم. گزارش جامعی از موضوع را منتشر خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی در نشست خبری کمیته ویژه رسیدگی به حادثه نفتکش سانچی گفت: ابتدا به همه مردم ایران و خانواده‌ای جانباختگان تسلیت می‌گویم و نوع شهادت این عزیزان بر غم ما افزوده است چرا که در غربت و بطور ناگهانی فاجعه‌ای رخ داد که این عزیزان در آتش به شهادت رسیدند. مجددا مراتب تسلیت را از جانب خودم و رئیس‌جمهور عرض می‌کنم.

وی افزود: علاوه بر تشریح اقدامات صورت گرفته سعی می‌کنیم ابهامات مطرح شده را پاسخ دهیم. به تمام اظهارنظرهایی که در این چند روز مطرح شده،  پاسخ می‌دهیم ما وظیفه روشنگری داریم و باید حقیقت اتفاق را روشن کنیم برخی با انگیزه غیرروشنگرانه نظریاتی را مطرح می‌کنند که این نوع از سلامت اطلاع‌رسانی درست نیست.

وزیر تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این موضوع باید در ابعاد سیاسی فنی و امدادی عملیاتی تشریح شود، گفت: از همکاران خود در دولت خواستم سایتی درباره این حادثه باز کنند تا پاسخگوی سوالات باشم. گزارش جامعی از موضوع را منتشر خواهم کرد. سبقه اینگونه گزارشات را داشته‌ام در این ماجرای جانسوز هم یک گزارش تفصیلی در رابطه همه ابعاد منتشر خواهم کرد.

 

کد N1815525

وبگردی