آفتاب

کشته شدن تمامی خدمه نفتکش ایرانی؛ در انتظار تایید | آخرین اخبار از نفتکش ایرانی

کشته شدن تمامی خدمه نفتکش ایرانی؛ در انتظار تایید | آخرین اخبار از نفتکش ایرانی

کشته شدن خدمه نفتکش ایرانی؛ در انتظار تایید | آخرین اخبار از دریای چین، چنین حکایت می کنند؛ آتش تمام کشتی سانچی را در برگرفته است. از صبح امروز وسعت آتش چندین برابر شده. معاون سازمان بنادر می گوید خبر کشته شدن خدمه کشتی سانچی را از چینی ها شنیده ایم و منتظر اعلام رسمی و تایید این خبر هستیم...

بیشتر بخوانید: سرنوشت نفتکش ایرانی +عکس .
بیشتر بخوانید: فیلم: عملیات سانچی .
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: متاسفانه انفجارهای متعدد موجب سوختن شدید کشتی و غرق شدن آن در دود و آتش شده است و فعلاً از دست یدک کش های آتش خوار و تکاوران هم کاری بر نمی آید.
محمد راستاد بیان کرد: در حال حاضر به دلیل انفجارهای متعدد حجم شعله های نفت کش سانچی بسیار گسترده تر شده است طوری که دود و آتش اطراف نفت کش را گرفته است و اصلا نفت کش قابل مشاهده نیست.
وی ادامه داد: در این شرایط به هیچ عنوان امکان ورود وجود ندارد و اصلا امکان نزدیک شدن به کشتی هم نیست. چون حجم شعله و دود بالا است.
معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که درخواستی برای افزایش تجهیزات داشته اید؟ تأکید کرد: در حال حاضر تجهیزات به اندازه کافی موجود است ما درخواست فوم پاشی بیشتر هم داده بودیم اما فعلا اصلا امکان نزدیک شدن به سانچی وجود ندارد.

کشته شدن خدمه نفتکش ایرانی


معاون سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه خبر فوت ۳۲ خدمه کشتی سانچی را از منابع چینی شنیده‌ایم، گفت: منتظر اعلام رسمی و تایید این خبر از سوی مقامات رسمی کشورمان در چین هستیم.
هادی حق شناس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره آخرین اخبار از کشتی نفتکش سانچی اظهار داشت: خبری مبنی بر فوت ۳۲ خدمه کشتی نفتکش را  از منابع چینی شنیده‌ایم اما این خبر را باید مقامات کشورمان در چین تایید و اعلام کنند.
وی ادامه داد: در حال حاضر تکاورهای ارتش خود را به محل سانحه رسانده‌اند اما به دلیل انفجار و حرارت بالای کشتی فعلا نمی‌توانند وارد نفتکش شوند.
حق شناس گفت: با توجه به شرایط نمی‌توان زمانی که را برای شروع عملیات تجسس در داخل موتورخانه اعلام کرد.
کد N1814657

وبگردی