آفتاب

امریکا هوس جسارت بکند، بازهم تودهنی می‌خورد

امریکا هوس جسارت بکند، بازهم تودهنی می‌خورد

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد: اگر امریکا دچار جهالت و سردرگمی - به خاطر سیلی‌هایی که از جبهه مقاومت خورده است – شود و هوس جسارت بکند، بازهم تودهنی می‌خورد و با مشت‌های گره خورده ملت عاشق شهادت مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در شهرهای مختلف کشور گفت: فتنه را آرزو کنید، زیرا چهره‌های منافق را روشن می‌کند. دوست و دشمن خود را در این بحران‌ها نشان می‌دهند. در این فراز و نشیب‌ها، گوهر افراد جامعه نمود پیدا می‌کند. 

امریکا و ایادی‌اش طرح اغتشاش را طراحی کردند

وی با بیان اینکه بهترین و جامع‌ترین تحلیل درخصوص این مسائل را رهبری ارائه کردند، اظهارداشت: این اغتشاش توسط عامل بیرونی طراحی شده است و ماه‌ها شیطان بزرگ و ایادی‌اش طرح توطئه را پختند و از قارون منطقه که عربستان سعودی است، خواستند پولش را بدهد. بدبخت (عربستان) هرچه دارد، برای خود جهنم می‌خرد، پول‌های سلطنتی‌اش را - که متعلق به مردمش است - باید در مسیر آتش‌افروزی، مسلمان‌کشی و آدم‌کشی خرج کند. 

مشاور رئیس قوه قضاییه ادامه داد: امریکا و صهیونیزم اغتشاش را طراحی کردند و پولش را عربستان داد و پادوهای آنان که در راسش منافقین آدمکش و بدبخت و آواره و از خود بریده و به بیگانه پناهنده شده، اجرا کردند. 

 دشمن ببیند شما مشکلی دارید برای آتش زدن شما اقدام می‌کند

صدیقی افزود: آنهایی که فکر می‌کنند انقلاب تمام شده، روحیه انقلابی را تضعیف می‌کنند و گفتمان انقلاب را به حاشیه می‌رانند، مسائل جزیی و بی‌ارزش را حاشیه‌سازی کرده، ارضا می‌کنند و به دنبال ارضای بوالهوس‌ها هستند، دیدید دشمن شما بیکار نیست و منتظر غفلت شما است. دشمن ببیند شما مشکلی دارید برای آتش زدن شما اقدام می‌کند. 

وی با بیان اینکه همیشه دستان به ماشه باشد و همیشه بسیج، بیدار و هوشمند باشید، تصریح کرد: دشمن خائن و قسم خورده‌ای که چشم دین خدا را ندارد، استقلال هیچ کشوری را برنمی‌تابد و ۴۰ سال از شما تودهنی خورده است. ملت ما در برابر هر توطئه‌ای مقاومت کرده و مشت محکمی بر دهان امریکا زده است و از این به بعد هم اگر امریکا دچار جهالت و سردرگمی - به خاطر سیلی‌هایی که از جبهه مقاومت خورده است – شود و هوس جسارت بکند، بازهم تودهنی می‌خورد و با مشت‌های گره خورده ملت عاشق شهادت مواجه خواهد شد. 

ادامه دارد... 

کد N1813969

وبگردی