آفتاب

هنرنمایی تریو شوسون؛ منتخب مجله گرامافون در تهران+فیلم

هنرنمایی تریو شوسون؛ منتخب مجله گرامافون در تهران+فیلم

اعضای گروه «تریو شوسون» از فرانسه که پنجمین آلبوم آنها به تازگی منتشر شده و از سوی مجله گرامافون به عنوان آلبوم ماه انتخاب شده، راهی تهران می‌شوند تا بخش‌هایی از این آلبوم را برای مخاطبان ایرانی اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گروه «تریو شوسون» که جوایزی چون ژورف ژواخیم در وایمر ۲۰۰۵ و لوح‌تقدیر رقابت‌های ژوزف هایدن در وین ۲۰۰۴ را درکارنامه خود دارد، ۲۷ دی‌ماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

اعضای این تریو را بوریس دولاروشلامبرت، آنتونی لاندوسکی و لئونارد رافائل شرایبر تشکیل می‌دهند. آنها جدیدترین اثرشان را با آثاری از شوسون، راول، شوبرت، چاپین، دبوسی، لسیت، لنورماند، هایدن و هومل منتشر کرده‌اند که با اقبال جالب توجهی روبرو شده است.

آنها گروه‌شان را با الهام از ارنست شوسون از موسیقی‌دان‌های مهم فرانسه تشکیل دادند و نخستین کنسرت خود را نیز با محوریت موسیقی این هنرمند در جشنواره دو کلیرک برگزار کردند. «تریو شوسون» تاکنون اجراهای مستقل و همچنین جشنواره‌ای بسیاری را در کشورهای مختلف سه قاره اروپا، آمریکا و آسیا روی صحنه برده‌اند.

اتحادیهٔ فرانسوی جریان هنری در سال ۲۰۰۵ از تریوی شوسون به ‌پاس موفقیت‌هایشان ‌درخواست کرد در برنامه «دکلیک» که شامل اجرای زنده‌ در رادیو فرانسه و اجرای تور کنسرت‌های بین‌المللی بود، شرکت کنند.

دولاروشلامبرت و آنتونی لاندوسکی در کنسرواتوار پاریس تحصیل کرده‌اند و دوره‌های موسیقی مجلسی را نزد پیر لارنت امیراد گذرانده‌اند. این دو موزیسین بعدها تحصیلات خود را نزد کلیر دزرت و آمی فلمرو الین ادامه دادند.

لئونارد رافائل شرایبر دیگر عضو «تریو شوسون» نیز در مدرسه موسیقی پسرل و کالج سلطنتی موسیقی لندن تحصیل کرده و با رتبه اول فارغ‌التحصیل شده است. او پیش از همکاری با «تریو شوسون» با گروه‌های دیگری نیز روی صحنه رفته است.

در اینجا می‌توانید فیلم کوتاهی از اجرای «تریو شوسون» را ببینید و بشنوید:

کد N1813890

وبگردی