آفتاب

توانمندسازی سربازان در زمینه‌های مختلف از اصلی‌ترین برنامه‌های ناجا

توانمندسازی سربازان در زمینه‌های مختلف از اصلی‌ترین برنامه‌های ناجا

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در جشنواره جوان سرباز «حضرت علی اکبر (ع)» گفت: توانمندسازی سربازان در زمینه‌های مختلف از اصلی‌ترین برنامه های ناجا است تا در دوران پس از خدمت سربازی، زمینه اشتغال و بالندگی برای آنها فراهم شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "سعید کمیلی" در حاشیه جشنواره جوان سرباز «حضرت علی اکبر (ع)» گفت: سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات نظام هستند و این به موجب خدمت صادقانه و بی ریا این قشر زحمت کش برای این آب و خاک است که در سخت ترین شرایط خدمتی توانستند بر دشواری دوری از خانواده و سایر مشکلات فائق آمده و باعث افتخار آفرینی و دفاع از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند و امنیت پایدار را در مقابله با معاندین و بدخواهان، برای کشور خود فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه عمدة مأموریت های مرزبانی توسط سربازان وظیفه به انجام می‌رسد از نقش پررنگ آنها در حفظ و حراست از حریم مرزهای کشور تقدیر کرد.

سردار کمیلی با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی مرزداران و سربازان، افزود: مردمان عزیز کشورمان بدانند که اگر امنیتی در کشور هست و آنها با آسودگی و آسایش زندگی می‌کنند، چشمان بیدار فرزندانشان در جای جای کشور در سنگرهای مختلف از حریم جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از سربازی به عنوان دوران خودسازی، خودپروری و تهذیب نفس نام برد و گفت: توانمندسازی سربازان در زمینه‌های مختلف از اصلی‌ترین برنامه های ناجا است تا در دوران پس از خدمت سربازی، زمینه اشتغال و بالندگی برای آنها فراهم شود.

کد N1813447

وبگردی