آفتاب

تکذیب مرگ محسن عادلی در بازداشتگاه دزفول

تکذیب مرگ محسن عادلی در بازداشتگاه دزفول

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دزفول مرگ 'محسن عادلی ' مصدوم آشوب دهم دی ماه دزفول در بازداشتگاه را تکذیب کرد و گفت: فرد مذکور در جریان نا آرامیهای اخیر افراد هنجار شکن در کوی مدرس این شهر به شدت مصدوم شده و در بیمارستان جان باخت.

به گزارش ایلنا، برخی شبکه‌های معاند خارجی روز گذشته مدعی شدند نوجوانی به نام "محسن عادلی" که در جریان تجمع اعتراض‌آمیز دهم دی ماه در دزفول بازداشت شده بود، در بازداشتگاه جان باخته است با این‌حال امیر عیسی‌زاده (معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دزفول) با تکذیب این خبر گفته است: جوان مذکور در جریان نا آرامی‌های دهم دی ماه در کوی مدرس دزفول به شدت مصدوم شده و در بیمارستان جان باخت و از آنجا که او از ناحیه پشت سر دچار آسیب شده بود، معلوم نیست از سوی چه کسی مصدوم شده است.

عیسی زاده گفت: در جریان تجمع غیرقانونی افراد هنجارشکن در منطقه مهاجرنشین کوی مدرس دزفول در دهم دی ماه تعدادی بازداشت شده که همه آنها در سلامت کامل هستند.

"محسن عادلی" از اهالی کوی مدرس دزفول در جریان ناآرامی‌های اخیر در شهر دزفول از ناحیه سر مصدوم شده بود که به بیمارستان منتقل شد اما تلاش برای نجات جان وی به دلیل شدت مصدومیت موثر واقع نشد و جان باخت.

کد N1813214

وبگردی