آفتاب

ترامپ در کمپ‌دیوید هرگونه تبانی با روس‌ها را رد کرد

ترامپ در کمپ‌دیوید هرگونه تبانی با روس‌ها را رد کرد

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در کمپ دیوید گفت: پس از سالها تحقیق مشخص شده است که هیچ تبانی بین ما و روسیه وجود نداشته است.

به گزارش شبکه تلويزيوني رويترز، بين هيلاري کلينتون و مجمع ملي دموکراتها از يکسو و روس ها از طرف ديگر تباني وجود داشته است.
متاسفانه شما خبرنگاران اين موضوع را خيلي مورد پوشش خبري قرار نمي دهيد!

رئيس جمهور آمريکا در ادامه کمپ به تعريف و تمجيد از خود پرداخت.

ترامپ در پاسخ به پرسش خبرنگاري درباره اينکه چرا ضرورت داشت وي (ترامپ) درباره وضع سلامت ذهني خود توئيت کند، گفت علت اين بود که من به بهترين دانشگاه ها رفتم، من دانشجويي بسيار عالي بودم که وقتي فارغ التحصيل شدم ميلياردها و ميلياردها دلار درامد داشتم و يکي از برترين افراد در بخش کسب و کار شدم. من به تلويزيون رفتم و به مدت ده سال موفقيت هاي بسيار عالي داشتم.

من فقط يک بار براي رياست جمهوري نامزد شدم و همان يکبار هم پيروز شدم. من از فردي دارم درباره خودم مي شنوم (نويسنده کتاب آتش و خشم) که مي دانم وي هيچ شناختي از من ندارد و اصلا من را نمي شناسد. وي گفت به مدت سه ساعت در کاخ سفيد با من مصاحبه کرد اما اصلا چنين چيزي وجود ندارد و اين از تخيلات وي است.

لازم به ذکر است دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا در توئيتي نوشت: «در حقيقت، دو نعمت بزرگ زندگي من خردمند بودن و هوش بسيار است!»

49311

کد N1811953

وبگردی