آفتاب

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی‌کارِ وزارت‌کار منصوب شد

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی‌کارِ وزارت‌کار منصوب شد

«رحیم سرهنگی» به عنوان مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی منصوب شد .

به گزارش ایلنا، «رحیم سرهنگی» به عنوان مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی منصوب شد .
 مراسم معارفه وی صبح امروز با حضور دکترعیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی و جمعی از کارکنان این معاونت برگزارشد. 
عیسی منصوری در این مراسم، گفت: از مسیر توسعه کارآفرینی می توان به اهداف مهم اشتغال درکشوردست یافت.   
 وی ضمن قدردانی از فعالیت های پریسا ریاحی مدیر کل پیشین دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار، اظهار کرد: تا کنون این دفتر توانسته است با نهاد های مختلف ارتباط مفید و موثری داشته باشد و تقویت و ارتباط بیشتر آن نیز در دستور کار قرار دارد. 
وی همچنین با اشاره به انتصاب رحیم سرهنگی دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف به عنوان مدیر کل جدید دفتر توسعه کارآفرینی و بهروری نیروی کار، گفت: امید است با همکاری و تجربه وی در این حوزه گام های مهمی در خصوص توسعه کارآفرینی و اشتغال برداریم.
ریاحی در این نشست گزارشی از عملکرد 4 ساله خود ارائه کرد و  گفت: خوشبختانه  هم اکنون ما  رتبه جهانی قابل قبولی در کسب و کار به دست آورده وبه  میانگین جهانی نزدیک تر شده ایم .سرهنگی نیز نسبت به پیشبرد هرچه بهتر اهداف در دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار تاکید کرد.
کد N1811867

وبگردی