آفتاب

آخرین اخبار از زمان وصل شدن تلگرام | عذرخواهی وزیر ارتباطات از صدها هزار نفری که متضرر شدند

آخرین اخبار از زمان وصل شدن تلگرام | عذرخواهی وزیر ارتباطات از صدها هزار نفری که متضرر شدند

آخرین اخبار از زمان وصل شدن تلگرام | فیلترینگ تلگرام از روزهای گذشته مشکلاتی را برای کسب و کارهای آنلاین ایجاد کرده است. آذری جهرمی ضمن عذرخواهی از این کسب و کارها، از رایزنی با شورای امنیت کشور برای رفع محدودیت ها خبر داد.

بیشتر بخوانید: تاثیر قطع شدن تلگرام بر بازار .
بیشتر بخوانید: وصل شدن تلگرام؛ امیدی هست ؟
بیشتر بخوانید: علت قطعی تلگرام .
بیشتر بخوانید: جایگزین تلگرام .

وزیر ارتباطات ضمن عذرخواهی از کسب و کارهایی که به خاطر فیلترینگ تلگرام متضرر شده اند، گفت در حال رایزنی برای رفع محدودیت ها است.
در حالی که هفته گذشته حسن روحانی، رئیس جمهور، گفته بود وزیر ارتباطات قول می دهد دستش رو دکمه فیلترینگ نرود، با افزایش اعتراضات و اغتشاشات در کشور، تلگرام و اینستاگرام موقتا فیلتر شدند تا بسیاری از کسب و کارهای خرد و خانگی که به این نرم افزارها وابسته بودند، عملا تعطیل شوند.
اکنون محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در توییتر خود با انتشار متنی از مردم عذرخواهی کرده و گفته در حال رایزنی برای رفع محدودیت ها است.
آذری جهرمی نوشت: «یکی از جهت گیری های دولت برای حل معضل بیکاری، توسعه کسب و کارهای نوپا و فضای مجازی بوده و خواهد بود. وظیفه دارم از صدهاهزار هموطن عزیزی که بدلیل شرایط اخیر متضرر شده اند عذرخواهی کنم. با بازگشت آرامش، در حال مذاکره با شورای امنیت کشور برای رفع محدودیتها هستیم».
کد N1810587

وبگردی