آفتاب

بارش برف در ارتفاعات استان‌های شمالی و غربی کشور/ ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران- کرج

بارش برف در ارتفاعات استان‌های شمالی و غربی کشور/ ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران- کرج

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اعلام بارش برف در ارتفاعات استان‌های شمالی و غربی گفت: ترافیک در باندجنوبی آزادراه کرج_قزوین و باند جنوبی آزادراه تهران_کرج نیمه سنگین است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها و جاده‌های کشور گفت: ارتفاعات استان همدان، استان مرکزی(محورهای اراک-بروجرد،اراک-ملایر و ساوه - همدان)، استان گیلان(محور پونل-خلخال)، استان کرمانشاه(محور پاوه-مریوان)، استان کردستان(محور بانه-قروه) و استان های البرز و مازندران(ارتفاعات محور کرج-چالوس) همراه با بارش برف است.

او همچنین ادامه داد: بارش باران در اکثر محورهای استان های همدان،گیلان،کهگیلویه و بویر احمد،لرستان،قزوین و آذربایجان غربی، استان چهارمحال و بختیاری(محور کوهرنگ-ایذه) و استان مازندران(محور های سوادکوه و رامسر) مشاهده می‌شود. همچنین محورهای فیروزکوه ،کارسالار و دهانه شمالی تونل کندوان در استان مازندران مه گرفته همراه با کاهش دید است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه محور اسالم_خلخال و گرمی‌_بیله‌سوار در استان اردبیل کولاک و یخ زدگی گزارش شده است گفت: رانندگان حتما در این محور از زنجیر چرخ استفاده کنند.

سرهنگ رحمانی همچنین گفت: ترافیک در باندجنوبی آزادراه کرج_قزوین (محدوده مهرویلا تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران_کرج(محدوده پل فردیس تا پل کلاک) نیمه سنگین است.

همچنین او اعلام کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

کد N1810427

وبگردی