آفتاب

دلداری برانکو به خوردبین: چرا روحیه‌ات را باختی؟

دلداری برانکو به خوردبین: چرا روحیه‌ات را باختی؟

عصر دیروز برانکو ایوانکوویچ و افشین پیروانی، سرمربی و مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، به همراه هم به دیدار محمود خوردبین، سرپرست پیشین این تیم، رفتند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: خوردبین قرار است امروز کمرش را به خاطر عود کردن دیسک، جراحی کند و از این رو، از روز گذشته در بیمارستان بستری شد.

برانکو: جایت خالی است
برانکو با دیدن خوردبین به او گفت: «دل‌مان برایت تنگ شده و این‌طور در نظر گرفته‌ایم که چند بازی استراحت می‌کنی و دوباره به تیم برمی‌گردی. جای تو در تیم واقعاً خالی است. حتی در همین بازی آخر مقابل تراکتورسازی اجازه ندادم کسی روی صندلی مخصوص تو بنشیند. نباید ما را تنها بگذاری. منتظریم خیلی زود برگردی و روی صندلی خودت بنشینی. تیم ما بدون تو لطفی ندارد و در هر جایگاهی که هستی، باید خیلی زود برگردی چون بچه‌ها تنها هستند.»

خوردبین: دلم برای همه تنگ شده است
وقتی خوردبین در جواب برانکو گفت: «من هم دلم برای تک‌تک بچه‌ها تنگ شده»، برانکو حرف‌هایش را این‌طور ادامه داد: «من درک نمی‌کنم تو چرا روحیه‌ات را از دست داده‌ای؟ برادر من چند ماه قبل باید مثل شما روی کمرش عمل جراحی انجام می‌داد و او هم روحیه‌‌اش را از دست داده بود. من فکر می‌کنم تو مثل برادرم هستی. مطمئن باش اتفاق خاصی نیست چون در ایران پزشکان جراح بسیار خوبی داریم و به زودی برمی‌گردی تا با سلامتی کنار ما باشی. تو همان کسی بودی که خودت قبل از هر بازی به بازیکنان روحیه می‌دادی، پس حق نداری روحیه‌ات را ببازی.»

پ یروانی: زنگ می‌زنم تا کمک بگیرم
سپس افشین پیروانی به صحبت با خوردبین پرداخت و به او گفت: «محمودخان! ما شما را رها نمی‌کنیم. هر کاری که داشتی، انجام می‌دهیم. من در کاری که انجام می‌دهم، تجربه شما را ندارم و به همین خاطر به شما زنگ می‌زنم تا کمک بگیرم. باید از تجربیات شما استفاده شود پس لطفاً بعد از عمل جراحی هم در دسترس باش تا اگر جایی‌ گیر افتادیم، از شما کمک بگیریم.»

قول برانکو به خوردبین
در نهایت برانکو یک عکس کنار خوردبین ثبت کرد تا برای صفحه اینستاگرامش آماده کند. قبل از خداحافظی، خوردبین از شرایط برانکو سؤالاتی پرسید و به او گفت: «چه زمانی قراردادت را تمدید می‌کنی؟» که برانکو خندید و گفت: «روز پنج‌شنبه» و سپس به زبان فارسی ادامه داد: «ان‌شاءالله!»

43503

کد N1810230

وبگردی