آفتاب

امنیت امروز کشور حاصل کار مستمر و پرهزینه نیروی انتظامی است

امنیت امروز کشور حاصل کار مستمر و پرهزینه نیروی انتظامی است

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: یگان ویژه به عنوان نیروی واکنش سریع آماده انجام ماموریت درتمام کشور درکنار مردم ، با مردم و برای مردم است.

به گزارش ایلنا، سردار حبیب اله جان نثاری در پنجمین جشنواره ورزشی یگان های ویژه ناجا اظهار داشت: یگان ویژه نیرویی مقتدر و ولایتمدار است که برای خدمت رسانی در شرایط سخت درکنار مردم، با مردم و برای مردم در تمامی کشور اسلامی آماده است.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا لازمه تحقق امنیت پایدار در جامعه را مشارکت همه مردم، ایثار و تلاش نیروهای خدمتگزار دانست و در ادامه افزود: یگان ویژه برای خدمت رسانی به مردم با رویکرد جامعه محوری، برقراری و ثبات امنیت در کشور شبانه روز در تلاش است و در این راه هر سال شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب و کشور می کند.

جان نثاری تصریح کرد: یکی از راهبردها و اصول اساسی یگان ویژه به عنوان یک نیروی واکنش سریع آمادگی جسمانی و توان عملیاتی بالاست و کارکنان آن برای خدمت به مردم باید دارای آمادگی جسمانی و توانایی اجرای ماموریت در شرایط سخت باشند.

وی با تاکید بر اهمیت امنیت پایدار به عنوان زیرساخت تمام فعالیت های اجتماعی و اقتصادی خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور حاصل کار مستمر، مداوم و پرهزینه نیروی انتظامی است و یگان ویژه در برقراری این امنیت نقش ویژه ای دارد زیرا یک پلیس حرفه ای، مقتدر و دارای توان عملیاتی در تمام سطح کشور است.

سردار جان نثاری در پایان به ماموریت اخیر خدمت رسانی یگان های ویژه به زائران اربعین حسینی و امداد رسانی به زلزله زدگان در مناطق غربی کشور اشاره کرد و خطاب به کارکنان عنوان داشت: حضور حماسی و ارزشمند شما در مرز مهران به عنوان خادمان زائران حرم حضرت اباعبداله الحسین(ع) و مردم یاری در زلزله کرمانشاه از افتخارات بسیار ارزشمند دوران خدمتی است.

کد N1808922

وبگردی