آفتاب

ایلام از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است/برای حل و فصل مشکلات استان تلاش خواهیم کرد

ایلام از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است/برای حل و فصل مشکلات استان تلاش خواهیم کرد

رییس قوه قضاییه گفت: ایلام از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است که می‌توان با تکیه بر آنها گام‌های بلندی برداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله آملی لاریجانی پیش از ترک فرودگاه شهدای ایلام درباره دستاوردهای سفر دو روزه به استان ایلام گفت: این سفرها برای ان است تا با توجه به بررسی‌ها و کارهای کارشناسی که در مرکز نسبت به کاستی‌ها و کمبودهای موجود انجام شده، در استان تصمیمات لازم اتخاذ شود.

رییس قوه قضاییه با اشاره به سفر برخی مسئولان قضایی به شهرستان‌های استان افزود: این دو روز مسئولان به شهرهای استان سفر کردند و در خود شهر ایلام نیز در مساجد شرکت و قرار شد ضمن جمع‌بندی نکات، این موارد نقص در یک برنامه برطرف و چهره دستگاه قضایی مناسب شود.

وی اضافه کرد: کنار بررسی وضعیت دستگاه قضایی دیدارهایی هم با خانواده شهدا، ایثارگران، قضات و کارکنان دستگاه قضایی داشتیم و با شرکت در جلسه شورای اداری استان، مشکلات را از زبان مدیران استانی شنیدیم.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: استاندار و مدیران کل مطالب خوبی را گفتند و ما نیز برای حل و فصل این مشکلات تلاش خواهیم کرد.

 آملی لاریجانی با اشاره به حضور خود در مناطق زلزله‌زده گفت: سفر ما به ایلام با حضور در کرمانشاه همراه شد. حین بازدید از مناطق و صحبت با مردم از مشکلات آنها با خبر شدیم.

وی با بیان اینکه ایلام از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است که می‌توان با تکیه بر آنها گام‌های بلندی برداشت، خاطرنشان کرد: در جلساتی که برگزار شد، استاندار پیشنهاداتی برای توسعه اقتصادی استان  مطرح کردند که قرار شد این موارد را در جلسه سران قوا مطرح کنیم.

رییس قوه قضاییه در پایان از نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، رییس‌کل دادگستری استان تشکر کرد و گفت: از مردم عزیز استان ایلام که مردمی متدین و غیور هستند و در طول ایام دفاع مقدس ایستادند و از شهر دفاع کردند تشکر ویژه دارم.

کد N1808724

وبگردی