آفتاب

معرفی سرپرست‌های معاونت سیاسی و عمرانی استانداری تهران از سوی مقیمی

معرفی سرپرست‌های معاونت سیاسی و عمرانی استانداری تهران از سوی مقیمی

استاندار تهران در احکامی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی و سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مقیمی در متن حکم شکرالله حسن بیگی، سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی با اشاره به سوابق و تجربیات وی افزوده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده و همچنین شناختی که از تعهد و آگاهی شما در امور دارم، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی» منصوب می‌نمایم. امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و بکارگیری شیوه‌های مناسب در اعمال سیاست‌های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم که ولی نعمتان و سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند موفق و موید باشید«.

استاندار تهران در متن حکم احمد تواهن، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی با اشاره به رفتن حسن کریمی معاون پیشین استانداری تهران به وزارت ورزش و جوانان افزوده است: «به موجب این حکم جنابعالی با حفظ سمت سازمانی به سمت «سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی» منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و رعایت خط‌مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و بکارگیری شیوه‌های مناسب در اعمال سیاست‌های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم که ولی نعمتان و سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند، موفق و موید باشید.»

کد N1808389

وبگردی