آفتاب

توسعه طرح تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی از سوی وزارت نیرو

توسعه طرح تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی از سوی وزارت نیرو

وزیر نیرو تاکید کرد: طرحی به نام تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی از سوی وزارت نیرو طی سال‌های گذشته آغاز شده است که ان‌شاالله با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه می‌خواهیم این طرح را توسعه دهیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، رضا اردکانیان ظهر امروز در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص طرح‌های وزارت نیرو درخصوص صرفه‌جویی آب گفت: امیدواریم در مصرف آب‌ها به ویژه آب‌های زیرزمینی و چاه‌ها صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای داشته باشیم. من دیروز به مناسبات سالگرد زلزله بم و بازدید از طرح‌های استان کرمان حضور داشتم.

وی ادامه داد: ما پیشرفت خوبی در استان کرمان در مقوله صرفه‌جویی آب در حوزه کشاورزی داشتیم در عین اینکه هنوز مشاغل نیز حفظ شده‌اند.  

وزیر نیرو در خصوص مقابله وزارت نیرو با چاه‌های غیرمجاز اظهار داشت: طرحی به نام تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی از سوی وزارت نیرو طی سال‌های گذشته آغاز شده است که ان‌شاالله با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه می‌خواهیم این طرح را توسعه دهیم.

اردکانیان افزود: این طرح به شکلی است که به کمک مسئولان مختلف به ویژه استاندارن قادر هستیم در مصرف آب به ویژه در حوزه کشاورزی صرفه‌جویی لازم را به عمل آوریم.

ادامه دارد... 

کد N1808235

وبگردی