آفتاب

انتخاب دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان/ انجام تغییرات در مرامنامه و اساسنامه

انتخاب دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان/ انجام تغییرات در مرامنامه و اساسنامه

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان از برگزاری کنگره این تشکل سیاسی و انجام تغییراتی در مرامنامه و اساسنامه آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدکمال سجادی صبح امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه، ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله حائری شیرازی گفت: از این تریبون درگذشت آیت الله حائری شیرازی را به خانواده ایشان و مردم تسلیت می‌گویم. همچنین اقدامات سپاه و ارتش در تسریع خدمات رسانی در زلزله کرمانشاه قابل تقدیر است که هماهنگ عمل کردند. 

وی سال نو مسیحی را به اقلیت‌های مسیحی کشور تبریک گفت و اظهار داشت: در آستانه ۹ دی هستیم که روز حماسه و بصیرت است و مردم به صورت خودجوش در این روز حاضر شدند و از کیان نظام دفاع کردند و جا دارد همه مسئولان به این موضوع بپردازند لذا همه اقشار و جناح‌ها در آن روز حضور داشتند و حتی بسیاری از اصلاح طلبان هم آمدند و بساط فتنه‌گری چیده شد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به برگزاری مجمع عمومی جامعه اسلامی کارمندان تصریح کرد: طبق قانون جدید باید احزاب سراسری و استانی برای تمدید مجوز مجمع عمومی برگزار کنند که طی هفته‌های اخیر این مجمع برگزار شد.

سجادی افزود: جامعه اسلامی کارمندان در ۲۰ استان دارای دبیر و اعضا است که مجمع عمومی با تعداد بالای ۳۰۰ نفر برگزار شد. در این جلسه سیدمحمد حسینی، وزیر ارشاد سابق سخنرانی و پیام علی اکبر ولایتی در آن قرائت شد.

وی با اشاره به تغییرات اساسنامه و مرامنامه خاطرنشان کرد: در مرامنامه التزام به قانون اساسی و ولایت فقیه ذکر شده که به ولایت مطلقه فقیه تغییر کرد. 

سجادی با اشاره به دیگر تغییرات اساسنامه جامعه اسلامی کارمندان ابراز داشت: با توجه به اینکه در اساسنامه قید شده بود که اعضای جامعه اسلامی باید کارمند رسمی وزارتخانه باشند و ایجاد محدودیت می‌کرد، عضویت اعضا به کارمندان دولت و غیردولتی، کارمندان بخش خصوصی و بازنشستگان تغییر یافت. 

وی با بیان اینکه ۱۵ عضو شورای مرکزی به ۱۱ نفر تقلیل یافت که دو عضو علی البدل به آن اضافه شد، عنوان کرد: همچنین برای اولین بار هیات بازرسی تشکیل شد و دو عضو بازرس انتخاب شدند و هفت نیروی جوان وارد شورای مرکزی و هیات بازرسی شدند. در بخش بانوان هم برای اولین بار کاندیدا داشتیم که یک خانم وارد شورای مرکزی شد.

این عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: با اکثریت مطلق آرا بنده به عنوان دبیرکل به مدت سه سال انتخاب شدم و برخی از اعضای هیات موسس هم در شورای مرکزی حضور دارند. 

ادامه دارد.. 

کد N1807775

وبگردی