آفتاب

مافیای قاچاق سعی دارد ما و مردم را مقابل هم قرار دهد

مافیای قاچاق سعی دارد ما و مردم را مقابل هم قرار دهد

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: ته‌لنجی به میزان مصوبات پیش‌بینی شده حق مردم در سواحل جنوبی کشور است.

به گزارش ایلنا، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی گفت: مافیای قاچاق سعی دارد ما و مردم استان‌های بوشهر و خوزستان را مقابل هم قرار دهد تا با این روش دفاع مردم استان از حقوق حقه خود را مقابله با عملکرد فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس جلوه دهد.

امیر خجسته اظهار داشت: ته‌لنجی به میزان مصوبات پیش‌بینی شده حق مردم در سواحل جنوبی کشور است.

وی با اشاره به مطالب مطرح شده در برنامه تلویزیونی «تیتر امشب شبکه خبر» گفت: مردم جنوب مردمی نجیب و با ایمان هستند که در اعصار مختلف، امانت داری آنان در حفظ منافع کشور به مردم و تاریخ ایران اثبات شده است.

خجسته گفت: من شرایط زندگی در آن حدود و سختی های مردم برای معاش را درک می کنم و حرفهای من در آن برنامه اتفاقا دفاع از حقوق مردم بوده که سفره معاش آنان توسط مافیاهای قاچاق در کشور تهدید می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روی صحبت من با ملوانان و تجار خرد ته لنجی و ملوانی نیست بلکه مخاطب من کسانی هستند که در کشور به صورت سازماندهی شده اقدام به قاچاق کالا می‌کنند.

خجسته گفت: این عده با ارتباطاتی که دارند همواره در قلب واقعیت اقدام کرده اند و هر گاه پای مبارزه با آنان به میان می آید اینگونه مردم را رویاروی هم قرار می دهند تا از آب گل آلود به نفع خود بهره برند.

نماینده مردم همدان تصریح کرد: من در مجلس و در بیرون مجلس بر عهد خود با مردم ایستاده‌ام و از حقوق حقه مردم زحمتکش دفاع می‌کنم و اجازه نمی‌دهم مافیای قاچاق با ترفندهای مختلف راه معاش آنان را مسدود کند و با عزت و آبروی آنان بازی کند.

امیر خجسته با تاکید بر این که در صحبت‌های من در برنامه تلویزیونی توهینی به مردم صورت نگرفته، گفت: اگر من خواهان برخورد با قاچاق سازماندهی شده در مبادی رسمی و غیر رسمی کشور هستم صرفا برای دفاع از سفره مردمی است که می‌دانم در بی‌رحمی مافیای قاچاق تهدید می‌شود.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس تصریح کرد: ته‌لنجی کمترین حق مردم استان‌های جنوبی است و ما با آن مخالفتی نداریم حتی خواهان بهبود شرایط به سود مردم برای جلوگیری از ریشه دواندن مافیای قاچاق در مرزهای کشور و به یغما بردن دست‌رنج این مرزداران غیور کشور هستیم.

 

کد N1807481

وبگردی