آفتاب

مراکز خدماتی تهران تعطیل نیستند/ مردم شریان‌های حیاتی شهر را مسدود نکنند

مراکز خدماتی تهران تعطیل نیستند/ مردم شریان‌های حیاتی شهر را مسدود نکنند

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد که مراکز خدماتی در تهران فردا تعطیل نیستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل نجار در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره جلسه امشب ستاد بحران اظهار کرد: به محض وقوع زلزله به تمام مراکز اجرایی و خدماتی دستورات لازم داده شد تا آمادگی لازم را برای خدمت‌رسانی داشته باشند.

وی ادامه داد: خوشبحانه مشکل چندانی گزارش نشده؛ منهای تعدادی مصدوم که در اثر فرار از محل حادثه اتفاق افتاده است.

نجار درباره تصمیماتی که در جلسه ستاد بحران اتخاذ شد،‌ گفت: به دلیل نگرانی‌های که برای مردم ایجاد شده بود و به‌دلیل آلودگی هوا و زحمتی که امشب بر مردم تهران تحمیل شد، مقرر شد مراکز آموزشی و برای احتیاط مراکز اداری تعطیل شوند. همچنین تمام مراکز اجرایی و خدماتی آمادگی کامل را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت با مرکز ژئوفیزیک و مرکز زلزله‌نگاری مذاکراتی انجام شد که مردم هوشیاری لازم را داشته باشند و جاهای امن مستقر شوند و چنانچه بیرون از منازل هم حضور دارند شریان‌های حیاتی شهر را مسدود نکنند که مشکلی برای تردد پیش نیاید.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درباره تعطیلی‌های اعلام شده در تهران نیز متذکر شد: مراکز خدماتی فردا تعطیل نیستند و باید انجام وظیفه کنند و یک لحظه هم نمی‌شود این مراکز را تعطیل کرد. مراکز درمانی، ادارات برق و آب و دیگر مراکز فردا هم به انجام وظیفه خود ادامه می‌دهند .

وی درباره آخرین وضعیت جاده‌ها نیز گفت: البته بنده خیلی از این موضوع اطلاع ندارم ولی بعد از وقوع چنین حادثه‌هایی طبیعی است که در جاده‌ها تردد سنگین باشد و طبق گزارش‌ها برای گرفتن سوخت ازدحام خودرو داشتیم و در جاده‌ها هم ممکن است چنین اتفاق‌هایی را شاهد باشیم که امیدارم مشکلی در جاده‌ها پیش نیاید.

 

کد N1805802

وبگردی