آفتاب

دستگیری قاتلی که به محل جنایت برگشت

دستگیری قاتلی که به محل جنایت برگشت

سرپرست کلانتری 141 شهرک گلستان گفت: قاتل پس از اینکه مرتکب قتل شد برای اطمینان از فوت مقتول به محل قتل مراجعه کرد که توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پلیس پایتخت، سرگرد عبدالمجید حسنوند سرپرست کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان درباره جزییات این قتل گفت: ساعت ۸:۰۶  بیست و ششم آذرماه وقوع یک فقره قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در شهرک گلستان، بلوار کوهک، نگهبانی ساختمانی اعلام شد. بلافاصله ماموران  ۱۱۰ کلانتری  به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه به محض اعلام صحت موضوع، سریعا به همراه تیم عملیاتی به محل حادثه رفته است تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی حدودا ۶۵ ساله روی زمین از طرف پهلوی سمت چپ افتاده است و از ناحیه سینه، پهلو و گردن مورد اصابت تعداد زیادی ضربات چاقو قرار گرفته است که باعث خونریزی شدید وی شد.  یک اکیپ از عوامل اورژانس تهران در صحنه حاضر شده و پس از معاینات اولیه فوت مقتول را که نگهبان ساختمان بوده تایید کردند.

سرپرست کلانتری 141 شهرک گلستان خاطرنشان کرد: با هدایت عملیاتی و تحت نظارت بازپرس کشیک قتل، ضمن حفظ صحنه جرم تحقیقات مقدماتی در محل شروع شد. در بازبینی دوربین‌های موجود در محل فرد ضارب شناسایی شده و به نیروهای پلیس اطلاع داده شده که در محدوده گشت زنی دقیق داشته باشند تا بتوانند قاتل را دستگیر کنند.

سرگرد حسنوند با اشاره به اینکه ساعت ۱۰ صبح روز حادثه شخصا در حال انجام تحقیقات میدانی از محل بودم گفت: در بررسی‌های بعمل آمده مشاهده شد یک نفر در حوالی که چهره وی شبیه به تصویر بازبینی دوربین ها بود به محل مراجعه کرد و از شهروندانی که در آن محل حضور داشتند در حال پرس و جو در خصوص فوت و یا  عدم فوت مقتول بود که سریعا  نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

او تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم و بازجویی از قاتل مشخص شد فرد مورد نظر  نیز در آن مجتمع مشغول به کار بوده و مقتول را به قتل رسانده است و انگیزه وی از قتل اختلافی بوده که طی روزهای قبل داشتند و از منزل با انگیزه به قتل رساندن مقتول به محل کارش مراجعه کرد. در این خصوص پرونده ای تشکیل و جهت سیر مراحل به اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال گردید.

کد N1804595

وبگردی