آفتاب

الناز شاکردوست «گم و گور» را پرفروش کرد

الناز شاکردوست «گم و گور» را پرفروش کرد

نمایش‌های «گم و گور» با ۶ هزار و ۷۰۳ مخاطب، «در انتظار آدولف» با ۶ هزار و ۲۴۰ مخاطب، «تنهایی پرهیاهو» با ۴ هزار و ۲۴۳ مخاطب و «پسران تاریخ» با ۴ هزار و ۸۴ مخاطب به اجرای خود پایان دادند.

به گزارش ایلنا، نمایش‌های «گم و گور»، «در انتظار آدولف»، «تنهایی پرهیاهو» و «پسران تاریخ» که از ۲۱ و ۲۲ آبان در ساعت‌های ۱۸، ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ اجرای عمومی خود را در سالن‌های ناظرزاده کرمانی و سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «گم و گور» به کارگردانی امیر مهندسیان در ۳۰ اجرای خود پذیرای ۶ هزار و ۷۰۳ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۴۸۹۰ مخاطب با بلیت‌های ۴۰ و ۵۰ هزارتومانی، ۷۱۷ مخاطب با بلیت‌های ۳۰ و ۳۵ هزارتومانی، ۶۷۲ مخاطب با بلیت های ۲۰و ۲۱ و ۲۸ تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۲۴ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش « گم و گور» طی ۳۰ اجرا مبلغ ۲۵۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان بوده است.

نمایش «درانتظار آدولف» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی  نیز در ۳۰ اجرای خودپذیرای ۶ هزار و ۲۴۰ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۳۶۷۰ مخاطب با بلیت‌های ۳۵ هزارتومانی، ۱۹۰۲ مخاطب با بلیت ۲۰ و ۲۵ و ۲۸ هزارتومانی و ۲۸۰ مخاطب با بلیت های ۱۵ و ۱۷ تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۸۸ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش « درانتظار آدولف» طی ۳۰ اجرا مبلغ ۱۷۶ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان بوده است.

نمایش «تنهایی پرهیاهو» به کارگردانی امیرکاوه آهنین جان نیز در ۲۸ اجرای خودپذیرای ۴ هزار ۲۴۳ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۵۵۴ مخاطب با بلیت‌های ۳۰ هزارتومانی، ۲۴۰۸ مخاطب با بلیت های ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۴ و ۲۵ هزار تومانی و ۸۹۳ مخاطب با بلیت های ۱۰، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۸ و ۱۹ هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۸۸ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش « تنهایی پر هیاهو» طی ۲۸ اجرا مبلغ ۸۵ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان بوده است.

نمایش «پسران تاریخ» به کارگردانی اشکان خیل نژاد  نیز در ۳۰ اجرای خودپذیرای ۴ هزار ۸۴ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۱۷۲۳ مخاطب با بلیت‌های ۳۰ هزارتومانی، ۱۹۴۲ مخاطب با بلیت های  ۱۵ ، ۲۰ و ۲۵ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۱۹ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش « پسران تاریخ» طی ۳۰ اجرا مبلغ ۹۰ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان بوده است.

بر اساس آمار اعلام شده و فروش هر کدام از نمایش‌ها، نمایش «گم و گور» به کارگردانی امیر مهندسیان توانست یکی از پرفروش‌ترین نمایش‌های تماشاخانه ایران شهر در سال ۹۶ قرار گیرد.

کد N1804577

وبگردی