آفتاب

چرا نعیمه نظام دوست عمل اسلیو را انتخاب کرد؟ | بالون معده چه بلایی سر بازیگر زن آورد؟

چرا نعیمه نظام دوست عمل اسلیو را انتخاب کرد؟ | بالون معده چه بلایی سر بازیگر زن آورد؟

چرا نعیمه نظام دوست عمل اسلیو را انتخاب کرد؟ | نعیمه نظام دوست بازیگر تلویزیون و سینما در مورد آخرین وضع جسمانی خود بعد از عمل جراحی اظهار کرد:از دیدگاه جسمی حالم مطلوب هست.

به گزارش خبرگزاری آفتاب، نعیمه نظام دوست بازیگر تلویزیون و سینما  در مورد آخرین وضع جسمانی خود بعد از عمل جراحی اظهار کرد:از دیدگاه جسمی حالم مطلوب هست. جراحی دشواری داشتم اما با یک پزشک جراحی دشواری داشتم اما با یک دکتر متخصص این عمل به مطلوبی انجام گردید.

این بازیگر در مورد مسئله ای که مدتی قبل با آن رو به رو شده بود اظهار کرد: عمل خطایی انجام دادم و برای حل مشکل اضافه وزن خود بدون این که مشورت کنم و تنها با توجه به تبلیغ و تشریح بعضی دوستان، بالن معده گذاشتم تا ظرفیت آن را کم کرده و لاغر شوم اما به جای کاهش وزن این بازیگر در مورد مسئله ای که مدتی قبل با آن رو به رو شده بود اظهار کرد: عمل خطایی انجام دادم و برای حل مشکل اضافه وزن خود بدون این که مشورت کنم و تنها با توجه به تبلیغ و تشریح بعضی دوستان، بالن معده گذاشتم تا ظرفیت آن را کم کرده و لاغر شوم اما به جای کاهش وزن با افزایش وزن مواجه گردیدم، وزن من به اندازه ای دست یافته بود که بدنم در کارکرد اختلال داشت، فعالیت قلبم با مشکل همراه بود، پاهایم توان وزن بدنم را نداشت، در راه رفتنم اختلال وجود داشت و درد سخت در کمر داشتم.



بیشترببینید: نعیمه نظام دوست بعد از عمل اسلیو  .
نظام دوست در مورد مرحله نقاهت خود اهتمام کرد: مرحله درمان

بعد از مرحله نقاهت بار دیگر در پی ایفای نقش هستم اما تاکنون ایده ای نشده هست و تنها اثری که قرار هست در آن بازی کنم.

نظام دوست به دلایل موفقیت و استقبال این سریال تلویزیونی پرداخت و اضافه کرد: گروه و نویسنده زیاد مطلوب، کارگردانی، بازیگران توانمند و حضور داریوش فرضیائی با شخصیت عمو پورنگ که همه وی را دوست دارند از عوامل موفقیت و استقبال بیننده از "محله گل و بلبل" هست.

وی در مورد معیار خود در انتخاب نقش ها اظهار کرد: نقش های حقیقی و ملموس که مشکلات مردم و جامعه

این بازیگر در مورد دلایل بازی در نقش شخصیت زنان گیلانی در آثاری که حضور داشته و دارد گفته بود: من در تهران متولد گردیدم اما اصالتم از پدر و مادر این بازیگر در مورد دلایل بازی در نقش شخصیت زنان گیلانی در آثاری که حضور داشته و دارد گفته بود: من در تهران متولد گردیدم اما اصالتم از پدر و مادر شمالی و اهل شهر رشت هست. سیطره کامل نسبت به لهجه گیلانی ندارم اما با توجه به این که پدر سیطره کامل نسبت به لهجه گیلانی ندارم اما با توجه به این که پدر و مادرم در مسکن به این زبان و لهجه گفت وگو می کنند توانستم تا حدودی بر زبان و لهجه گیلانی مسلط شوم.

محله گل و بلبل

نظام دوست در ادامه اهتمام کرد: در آغاز فعالیت کاری ام کارگردان اثری که در آن بازی می کردم از من پرسید توان دارید با لهجه گفت وگو کنید؟ اظهار کردم: توان دارم و این آغاز نقش های من بعنوان شخصیت زنان گیلانی در فیلم ها و سریال ها بود. تنها بازی با لهجه شمالی را در نقش ها برعهده گرفته ام چون بازی در لهجه های دیگر هر چقدر هم که توانا باشید مردم منطقه ای که با آن لهجه گفت وگو می کنند متوجه می گردند، شما قدرت و سیطره ندارید بویژه که محتمل هست موجب ناراحتی مردم آن خطه نیز بشود.

وی به اظهار خاطره ای شیرین در مورد لهجه گیلانی در یکی از برنامه ها پرداخت و اضافه کرد: به طرحی که مرتبط به استان گیلان با حضور اهالی آن در برج میلاد نکته جذاب این بود که هنرمندان و بازیگرانی در این برنامه حضور داشتند که اهل گیلان بودند اما به زبان فارسی گفت وگو می کردند و من به آنان خرده گرفتم.

بازیگر سریال "پلیس جوان" در مورد بازیگری به مفهومی درست آن گفته بود: جوان ها لازم هست تحصیلات آکادمیک دارا باشند و این مساله زیاد ارزشمند هست، فرد در کنار تحصیل در این رشته لازم هست کار تجربی هم انجام دهد چون این دو در کنار هم دستاورد می دهد. هنگامی یک شخص با علم وارد این هنر گردد زیاد خوب تر از این هست که بدون علم و تنها به جهت علاقه مندی، چهره مطلوب و معروفیت برای دریافت نقش وارد بازیگری گردد. گاهی محتمل هست کسی به ابزار این خصوصیت ها وارد عرصه بازیگری گردد و به جهت بخت یا استعداد و قدرت به موفقیت برسد اما عقیده من این هست که افردا لازم هست تحصیل کنند و حتی اگر به دانشگاه نمی روند در مرحله های تعلیم بازیگری شرکت کنند.

نظام دوست در مورد بازیگری در این ایام توضیح داد: جوانان در این ایام به مساله تحصیل و کار تجربی توجه می کنند و با علم وارد عرصه بازیگری می گردند و کوشش می کنند که در نقش ها موفق گردند.

وی به مبحث ارتباط در بازیگری از بعد دیگری پرداخت و تاکید کرد: فرد محتمل هست آشنایی دارا باشد و یا در مرحله تعلیم در کلاس های بازیگری استادش جزو بازیگران و کارگردانان باشد و فرد را بعنوان بازیگر ارائه کند اما به ارتباط به مفهومی حضور در ضیافت ها اعتقاد ندارم.

محله گل و بلبل

در یک فیلم یا سریال بازیگر در یک گروه کاری به سر می برد مانند "محله گل و بلبل" که تیم مشارکت مطلوبی با هم دارند و در فصل بعدی آن هم از بازیگر دعوت می کنند چون به این دستاورد دست یافته اند که توان دارند با هم کار کنند و اگر کاری هم باشد که احتیاج به حضور باشد دعوت می کنند.

وی افزود: بعضی هنرمندان محتمل هست اعتقاد دارا باشند که ارتباط به مفهومی ضیافت در دریافت نقش ها و بازی ها وجود دارد اما عقیده من این هست که بازیگری عرصه مقدسی هست.

www.aftabir.com
کد N1802943

وبگردی