آفتاب

اخوان، شاهزیدی و شهبازیان، داوران مرحله نهایی جشنواره بسطامی

اخوان، شاهزیدی و شهبازیان، داوران مرحله نهایی جشنواره بسطامی

رییس جشنواره موسیقی بسطامی گفت: آخرین مرحله داوری سومین دوره جشنواره موسیقی بسطامی در بخش آواز به صورت حضوری توسط هنگامه اخوان، علی اصغر شاهزیدی و فریدون شهبازیان داوری خواهد شد.

فاطمه بسطامی (رییس جشنواره موسیقی بسطامی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ ضمن بیان این مطلب گفت: در آخرین مرحله داوری از سومین دوره جشنواره موسیقی بسطامی، شرکت‌کنندگان بخش آواز به صورت حضوری در مقابل داوران قرار خواهند گرفت و آثار خود را می‌خوانند. این بخش از داوری عصر روز آینده (چهارشنبه 22 آذر) در استودیو بل برگزارخواهد شد.

وی  ادامه افزود: داوری حضوری بخش آواز سومین دوره جشنواره موسیقی بسطامی را اساتید هنگامه اخوان، علی اصغر شاهزیدی و فریدون شهبازیان عهده‌دار هستند.

پیش از این نیز داوری بخش آلبوم این دوره از جشنواره بسطامی توسط اساتید فریدون شهبازیان، مجید درخشانی، حسام‌الدین سراج، بهداد بابایی، آزاد میرزا پور و ارژنگ سیفی‌زاده در دو مرحله برگزار شد که در نتیجه مجموعا از تعداد ۷۴ آلبوم موسیقی ارسال شده به دبیرخانه ۲۰ آلبوم به مرحله‌ی نهایی راه پیدا کرده و ۳ آلبوم برگزیده شدند.

آثار برگزیده همزمان با مراسم اختتامیه در تاریخ ۸ دی ماه در تالار وحدت اعلام خواهد شد و از نفرات برتر با اهدا لوح و جوایز تقدیر خواهد شد.

کد N1802281

وبگردی