آفتاب

نمایش فیلم سینمایی "دختر... پدر... دختر" در گروه هنر و تجربه

نمایش فیلم سینمایی "دختر... پدر... دختر" در گروه هنر و تجربه

فیلم سینمایی "دختر... پدر... دختر " به کارگردانی "پناه بر خدا رضایی" از 27 آذر در گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش درمی‌آید.

 به گزارش ایلنا، "دختر... پدر... دختر" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی پناه بر خدا رضایی؛ روایتی از داستان زندگی سه خواهر در طبیعتی بکر ... یکی مسلول، یکی مجنون و یکی دلداده با پیوندی از نقاشی و سینما را روایت می‌کند.

این فیلم تاکنون در جشنواره‌های مختلف به نمایش درآمده و واکنش مثبت منتقدان ورایتی، هالیوود ریپورتر و اسکرین دیلی را به دنبال داشته است.

پناه برخدا رضایی؛ فارغ‌التحصیل رشته هنر با گرایش کارگردانی سینما از دانشگاه سوره تهران است و تهیه‌کنندگی و کارگردانی ٤ فیلم سینمایی، ٢ تله فیلم، ٥٧ فیلم مستند و ١٨ فیلم داستانی کوتاه و تجربی را در کارنامه خود دارد و تاکنون بیش از 130 جایزه ملی و بین‌المللی در جشنواره‌های مختلف را به‌دست آورده است.

فیلم‌های سینمایی همچون" گهواره‌ای برای مادر"، "دختر... مادر... دختر"، "دختر... پدر... دختر" و "چراغی در مه" ازجمله آثار وی است.

اکران فیلم "دختر... پدر... دختر" از 27 آذر ماه در گروه هنر و تجربه آغاز می‌شود و مراسم آیین دیدار و افتتاحیه فیلم نیز دوم دی ماه ساعت 320 در موزه سینما برگزار می‌شود.

عوامل فیلم سینمایی "دختر...پدر...دختر" عبارتنداز: نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: پناه برخدا رضایی، مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی، صدابردار: امیرعلی اعلایی، طراح صحنه و لباس: لیلی بک محمدی، تدوین: قاسم خدابنده‌لو، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، موسیقی: امید رئیس‌دانا، تصحیح رنگ و نور: عماد خدابخش، طراح پوستر: بهزاد خورشیدی، مدیر تولید: فرشید آذری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: کیانوش الطافی، بازیگران: رایا نصیری، رضا احمدنیا، جمیله رحیمی، خدیجه رحیمی، حسین رحیمی.

کد N1802273

وبگردی