آفتاب

سوال ۴ نماینده اصولگرای مجلس از وزیر نفت در دستور کار پارلمان/ بررسی جزئیات طرح مربوط به عضویت پیروان الهی در شوراها

سوال ۴ نماینده اصولگرای مجلس از وزیر نفت در دستور کار پارلمان/ بررسی جزئیات طرح مربوط به عضویت پیروان الهی در شوراها

نشست علنی مجلس دقایقی پیش به‌منظور رسیدگی به سوال ۴ نماینده اصولگرای مجلس از وزیر نفت و همچنین بررسی جزئیات طرح مربوط به عضویت پیروان الهی در شوراها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ و ۱۴ دقیقه به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۲۰۴ نفر از نمایندگان آغاز به کار کرد.

در ادامه یک عضو هیات رییسه مجلس دستورکار جلسه امروز مجلس را قرائت کرد.

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح یک فوریتی اصلاح بند (هـ) تبصره (۱) و الحاق یک بند به تبصره (۹) قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل‌کشور.

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح دوفوریتی اصلاح قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران.

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد استنکاف دولت از اجرای قانون تسهیل جوانان.

- گزارش‌کمیسیون‌کشاورزی، آب‌ و منابع‌ طبیعی‌در مورد  لایحه حفاظت و بهره‌برداری از منابع ژنتیکی که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح الحاق دوتبصره به ماده (۶۱۷) قانون مجازات اسلامی که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح استفساریه ماده (۵۹) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون اجتماعی درمورد طرح الحاق یک تبصره به ماده (۱۹۰) قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس‌شورای اسلامی.

- س‍وال هادی قوامی نماینده  اسفراین، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات، حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان و حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار از وزیر نفت.

کد N1802154

وبگردی