آفتاب
سید حسن نصرالله:

هرگز از قدس دست بر نمی‌داریم/فلسطینی‌ها همیشه پیشگام مقاومت و انتفاضه بودند

هرگز از قدس دست بر نمی‌داریم/فلسطینی‌ها همیشه پیشگام مقاومت و انتفاضه بودند

دبیرکل حزب الله لبنان از تمامی کشور‌ها و افرادی که علیه اقدام آمریکا درباره قدس موضع گیری کردند تشکر کرده و از انتفاضه جدید به عنوان مهم‌ترین واکنش به تصمیم رییس‌جمهوری ایالات متحده یاد کرد.

به گزارش ایلنا، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز-دوشنبه- در رابطه با تصمیم آمریکا درباره قدس، سخنرانی کرد.

دبیرکل حزب‌الله  گفت: «باید از تمامی اقدامات ملی خصوصا تظاهراتی که پایبندی به مسئله قدس را نشان داد، تقدیر کرد. همچنین باید از تمام مواضعی که در مخالفت با تجاوز آمریکا به قدس ابراز شد، مراتب قدردانی را به عمل آورد.»

وی افزود: «ما امروزه بار دیگر در برابر تجاوز آمریکایی‌صهیونیستی به شهر اشغالی قدس قرار داریم و بار دیگر بر موضع خود، یعنی پیروزی یا شهادت تاکید می کنیم. ما در جنگ ژوئن این مساله را تجربه کردیم. برادران ما در غزه این مساله را تجربه کرده اند. هر تظاهرات و هر تحصنی با هر تعدادی در سراسر جهان نشان می دهد که ما تنها نخواهیم بود.»

سید حسن نصرالله  در ادامه با تاکید بر اینکه فلسطینی‌ها همیشه پیشگام مقاومت و انتفاضه بودند، ادامه داد: «فلسطینی‌ها خودشان تصمیم می‌گیرند چه کار کنند. برادران و خواهران مهم‌ترین بازتاب و پاسخ تراپ باید اعلام انتفاضه جدید فلسطینی در همه سرزمین‌های اشغالی باشد. همه دنیا باید کنار اینها بایستند و به آنها کمک کنند.»

کد N1802017

وبگردی