آفتاب

عکس‌های شهید عطشانی و یک حلقه از جنگ در ۱۰ روز با عکاسان

عکس‌های شهید عطشانی و یک حلقه از جنگ در ۱۰ روز با عکاسان

نشست‌های عکاسی محیط زیست در ایران و جهان در ششمین روز ششمین همایش 10 روز با عکاسان روز دوشنبه 20 آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در ششمین روز این همایش نشست عکاسی محیط زیست در ایران با حضور اسماعیل کهرم و عبدالخالق طاهری ساعت 15، نمایش فیلم "مناظر مصنوعی" به کارگردانی جنیفر بیچ دال درباره پروژه عکاسی ادوارد برتینسکی ساعت 16:45 و نشست عکاسی محیط زیست در جهان با حضور مزدک میررمضانی و حمید اسکندری ساعت 18:30 در ششمین روز 10 روز با عکاسان روز دوشنبه 20 آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

کارگاه مالتی مدیا، چشم اندازی جدید در داستان گویی تصویری با حضور ابراهیم حیدری ساعت 12 برنامه دیگر ششمین روز 10 روز با عکاسان در خانه هنرمندان ایران است.

در بخش نگاه شخصی حامد خسروی از تهران با عنوان "مخمصه" ساعت 15:30، تهمینه منزوی از تهران با عنوان "گذشته استمراری" ساعت 16:30، گروه پودیوم (جاوید نیکپور، فرزام صالح، محمد علی نجیب، پیام ثانی و روشن نوروزی) ساعت 17:30 تجربه‌های خود را بیان می‌کنند و نمایشگاه نیمروز با حضور مریم کوهستانی و مجید سعیدی ساعت 18:30 بررسی می‌شود.

انجمن عکاسی میراث فرهنگی در پنجمین روز ششمین همایش 10 روز با عکاسان نشست علمی درباره عکاسی میراث فرهنگی را با حضور ابراهیم حقیقی، افشین شاهرودی و امیرعلی جوادیان ساعت 17:30 روز یکشنبه 19 آذرماه در گالری میرمیران خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کند.

انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در پنجمین روز ششمین همایش 10 روز با عکاسان روز یکشنبه 19 آذرماه نشست "عکاسی مستند و نحوه ارائه عکس" را با حضور نیوشا توکلیان ساعت 17:30 در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران که نمایشگاه این انجمن برگزار شده است، برگزار می‌کند.

این انجمن در ششمین روز همایش 10 روز با عکاسان نشست نقد و بررسی آثار مستند و مالتی مدیای شباب گلچین و شهاب گلچین را روز دوشنبه 20 آذرماه ساعت 17:30در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کند.

انجمن عکاسان ایران ششمین همایش 10 روز با عکاسان را با برگزاری نمایشگاه، نشست، کارگاه، نمایش فیلم و بخش نگاه شخصی برگزار کرده است که در نمایشگاه این دوره بیش از 400 عکس در گالری‌های خانه هنرمندان ایران به نمایش گذاشته شده است. در نمایشگاه انجمن عکاسان میراث فرهنگی عکس‌های بادگیرهای ایران با عنوان "سرزمین بادگیرها" به نمایش گذاشته شده است. در نمایشگاه انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس نمایشگاهی با عنوان "یک حلقه از جنگ" ؛ عکس‌های حمیدرضا ولی از یک روز عملیات در ماهوت عراق در یک حلقه فیلم، 21 عکس از زندگی شهید منصور عطشانی در جزیره مینو و 21 عکس که شهید عطشانی عکاسی کرده به نمایش گذاشته شده است. در نمایشگاه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران هفت مجموعه عکس با عنوان‌های "قاچاق سوخت"، "تولد یک بحران"، "خروس‌های جنگی"، "سال هزار و سیصد و چند"، "یار دبستانی"، "آوای کودکی" و "خاطرات مقدس" در مجموع با 65 عکس به نمایش گذاشته شده است.

انجمن عکاسان سینمای ایران با موضوع مواجهه در عکاسی سینما 9 قاب از عکس های پشت صحنه و صحنه فیلم به نمایش گذاشته است. در نمایشگاه انجمن عکاسان خانه تئاتر 32 عکس از اجراهای تئاتر و در نمایشگاه انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران 31 عکس به نمایش گذاشته شده است. نمایشگاه عکس استان خراسان با 68 عکس از عکاسان این استان و نمایشگاه استان آذربایجان غربی با 46 عکس در ششمین همایش 10 روز با عکاسان برگزار شده است.

کد N1801857

وبگردی