آفتاب

هیات بحرینی حاضر در اراضی اشغالی نماینده هیچ طرف رسمی نیست

هیات بحرینی حاضر در اراضی اشغالی نماینده هیچ طرف رسمی نیست

خبرگزاری رسمی بحرین گزارش داد، هیات موسوم به «هذه هی البحرین» که به اراضی اشغالی سفر کرده است، نماینده هیچ طرف رسمی در بحرین نیست بلکه این سفر به صورت خودجوش انجام شده است.

به گزارش ایلنا، در حالی‌که سفر یک هیات بحرینی به اراضی اشغالی آن‌ هم در بحبوحه تظاهرات جهان اسلام و عرب به تصمیم غیرمعقول واشنگتن درباره قدس، با موجی از انتقادها همراه شده است، رژیم منامه ادعا کرد این هیات نماینده هیچ طرف رسمی در بحرین نیست.

 خبرگزاری رسمی بحرین گزارش داد، هیات انجمن حقوقی موسوم به «هذه هی البحرین» (این بحرین است)، که به تل‌آویو و قدس سفر کرده است، نماینده هیچ طرف رسمی در بحرین نیست بلکه به نمایندگی از خود این انجمن این سفر را صورت داده است.

این خبرگزاری تصریح کرد، انجمن مذکور تأکید می‌کند که هیات اعزامی به اراضی اشغالی، که اعضای آن را برخی خارجی‌های مقیم در بحرین از ادیان مختلف تشکیل می‌دهد، نماینده هیچ طرف رسمی نیست و این هیات به صورت خودجوش این سفر را صورت داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی، روز شنبه گزارش دادند که  هیاتی از بحرین متشکل از اعضای انجمن موسوم به «هذه هی البحرین» در سفری علنی وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

کد N1801778

وبگردی