آفتاب

برنامه‌های فرهنگی نوین در عرصه کار و تولید تدوین می‌شود

برنامه‌های فرهنگی نوین در عرصه کار و تولید تدوین می‌شود

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تدوین برنامه های فرهنگی نوین تاثیر گذار در عرصه کار و تولید در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی فر در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور که صبح روز گذشته در سالن اجتماعات مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای استان البرز برگزار شد، گفت: امیدواریم همواره در مسیر قرآن کریم قدم برداریم.

وی ادامه داد :  بدون شک قرائت و تلاوت قرآن کریم پرداختن به امورات الهی است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه حوزه فرهنگی وزارت تعاون,کار و رفاه اجتماعی فصل نوینی را در برنامه‌های وزارت خانه در این بعد ایجاد کرده است، گفت: امیدوارم این مهم به‌عنوان پایه در دیگر وزارت خانه‌ها، جامعه و حوزه تولید مدنظر قرار گیرد.

صادقی فر با بیان این که این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از مسابقات تعداد شرکت‌کنندگان ۲۵ درصد افزایش داشت و در این دوره ۳۵۰ نفر در این مسابقات شرکت می کنند که از منتخبین استانی هستند و مسابقات تا سه روز ادامه دارد و در مرکز تربیت مربی کرج روند اجرای مسابقات ادامه دارد.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: انس با قرآن کریم انضباط کاری، قناعت و صرفه‌جویی در اموال بیت‌المال را به همراه دارد؛ همچنین  پایبندی به کسب حلال یکی از ثمرات انس با قرآن است.

وی گفت: جامعه‌ای که  با تدابیر قرآنی همسو و همراه است بی‌شک برای آینده خود برنامه‌های خواهد داشت.

صادقی فر با تأکید بر شناخت و درک مفاهیم قرآنی بیان کرد :  قرآن‌پژوهی نیز از امور بسیار مهم و ضروری است که باید بدان بیشتر پرداخته شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی ادامه داد :  افرادی که همراه با قرآن بوده و به قرآن نزدیک‌تر هستند روحیه تعاون گری و اصل وجدان کاری را به همراه دارند.

کد N1801309

وبگردی