آفتاب

دختر جوان: بعد از تجاوز، وسایلم را دزدید و در خیابان رهایم کرد | واکنش متهم به ادعای تجاوز جنسی

دختر جوان: بعد از تجاوز، وسایلم را دزدید و در خیابان رهایم کرد | واکنش متهم به ادعای تجاوز جنسی

واکنش متهم به ادعای تجاوز جنسی | دختر جوان در دادسرای جنایی تهران مدعی شد متهم پس از سوار کردن او، با تهدید چاقو و ضربه به سر اورا بیهوش کرده و مورد تجاوز قرار داده است. متهم اما ادعای تجاوز را قبول ندارد و می گوید لیدا با پای خودش به خانه ما آمد و پس از چند روز ارتباط من با او قطع شد...



بیشتر بخوانید: تجاوز گروهی در خودرو .

پسر جوان که به اتهام ربودن و آزار و اذیت دختر جوانی بازداشت شده بود در تحقیقات مدعی شد، شاکی با میل و اراده خودش به خانه‌اش آماده و طرح ماجرای آدم‌ربایی و آزار و اذیت دروغ است.

رسیدگی به این پرونده از ١٨ خرداد سال گذشته و با مراجعه دختر جوانی به دادسرای جنایی تهران آغاز شد. دختر جوان به بازپرس مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران گفت: «در خیابان آزادی منتظر تاکسی بودم که خودروی پژو ٤٠٥ مقابلم نگه داشت. از آنجا که هم‌مسیر بودیم سوار شدم تا به شهرک ولیعصر بروم. راننده در راه شروع به صحبت کرد و شماره تلفنش را به من داد. بعد از چند دقیقه مسیرش را تغییر داد و بعد هم با تهدید چاقو و زدن ضربه‌ای به سرم مرا بیهوش کرد. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم هدف آزار و اذیت قرار گرفته‌ام. راننده هم پس از سرقت عابربانکم مرا در خیابان رها کرد و متواری شد.»

«لیدا» در ادامه گفت: پس از این جنایت سیاه بشدت ترسیده بودم و از طرفی خجالت می‌کشیدم که ماجرا را برای کسی تعریف کنم. در این مدت دچار بیماری روحی شدید شدم. تا اینکه وقتی یکی از دوستانم درباره وضعیت بد روحی‌ام پرسید ماجرا را برایش شرح دادم که او مرا تشویق به شکایت کرد.به دنبال اظهارات دختر جوان، بازپرس جنایی دستور شناسایی و بازداشت پسر جوان را صادر کرد. کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی نیز با ردیابی‌های پلیسی موفق شدند پسر جوان را شناسایی و دستگیر کنند.

«سهراب» که منکر آدم‌ربایی و آزار و اذیت و سرقت بود در بازجویی‌ها گفت: « با خودروی پژو مسافرکشی می‌کنم آن روز هم لیدا به‌عنوان مسافر سوار ماشینم شد که پس ازآشنایی شماره تلفنم را به او دادم. سه یا چهار روزی باهم در تماس بودیم تا اینکه او به خانه ما آمد. اما بعد از آن رابطه ما قطع شد و دیگر از او خبری نداشتم که دستگیر شدم. این در حالی است که لیدا به من گفته در صورت پرداخت مبلغ قابل توجهی رضایت می‌دهد، اما من پولی ندارم که به او بدهم. از طرفی او با میل خودش به خانه‌ام آمده بود.» در ادامه رسیدگی به پرونده، بازپرس جنایی به خاطر نبود مدارک و مستندات کافی در اتهام آدم‌ربایی، برای متهم قرار منع تعقیب صادر کرد. سپس پرونده برای رسیدگی به اتهام تجاوز به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

روزنامه ایران
کد N1799950

وبگردی