آفتاب

ماموران انتظامی باید رفتار کریمانه‌ای با مراجعان داشته باشند

ماموران انتظامی باید رفتار کریمانه‌ای با مراجعان داشته باشند

رئیس پلیس پایتخت در همایش فرماندهان و معاونین این فرماندهی با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی، بیان داشت: باید با ادب و بیان و رفتار خوب با مراجعانمان برخورد کنیم و رفتاری کریمانه داشته باشیم .

به گزارش  ایلنا، سردار حسین رحیمی  با تبریک عید ولادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق، بیان داشت: ولادت نبی مکرم اسلام هدیه خداوند متعال به بشریت بود تا بسریت را از جهل و ظلمت نجات دهد وبه نور و هدایت رهنمون سازد.

وی با بیان اینکه انسان محوری، جامعه محوری و مردم مداری، مدیریت جهادی و انجام اقدامات آفندی در حوزه اجرا و تعامل، همدلی و همزبانی و ظرفیت سازی از اهداف فاتب بوده وبا تشریح راهبردها و اهداف کلان خود در فرمانده انتظامی تهران بزرگ، عنوان داشت: انسان محوری اصل بنیادی و اساسی کار بنده است ما باید تلاش کنیم که انسان هایی که درست و حسابی را تربیت کرده و بکار گیری کنیم چرا که اگر غیر از این بود هرگز به نتیجه مطلوب نخو.هیم رسید.

سردار رحیمی اظهارکرد: باید بدانید که اولین ماموریت شما تربیت و پرورش کسانی است که تحت نظر شما انجام وظیفه می نمایند.

وی افزود: در بحث انسان محوری یک فرمانده باید آموزش، هدایت، نظارت (دائم، همواره و غیر مترقبه)، اخذ نتیجه، بازخورد ، اصلاح ، بازسازی و بازتولید توجه داشته باشد.

رئیس پلیس فاتب با تاکید بر اهمیت موضوع آموزش، بیان داشت: آموزش دانایی است که توانایی می آورد و آموزش ارزان ترین روش پیشگیری از حوادث، جرایم و شکست ها است.

وی با اشاره به اینکه فراگیری در هر سن و جایگاه و زمانی واجب و ضروری است، عنوان داشت: آموزش سرمایه است و باید بدانیم که آموزش هزینه ها را کاهش می دهد و به زبانی ساده آموزش معجزه می کند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه چه چیزهایی را باید آموزش داد، گفت: در اولویت بندی مواردی که باید مورد آموزش دهی قرار بگیرند، مسایل اعتقادی و آموزش های دینی، مسایل انضباطی، قضایی و قانونی و ،آمادگی جسمانی به ترتیب از اهمیت خاصی برخوردار هستند که باید همواره مورد توجه قرار بگیرند.

رئیس پلیس فاتب خاطر نشان کرد: همه ما باید از کیان و حیثیت و آبروی این سازمان دفاع کنیم و همه اقدامات ما باید بر اساس صلاح و صرفه سازمان باشد.

وی با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی، بیان داشت: باید با ادب، بیان و رفتار خوب با مراجعانمان برخورد کنیم و رفتاری کریمانه داشته باشیم .

سردار رحیمی با تاکید بر اهمیت پیش بینی و پیشگیری و اینکه باید آینده نگر باشیم و اقدامات پیشدستانه ای انجام دهیم، عنوان داشت: باید آموزش مطابق نیازهای جاری و امروزین ما باشد و در راستای تبدیل دانش به مهارت باشد .

وی افزود: آموزش می بایست کاربردی، حرفه ای، مهارت محور، موثر و مستمر باشد و بگونه ای باشد که نیرو ها را از حالت انفعال به بالفعل مبدل کند.

رئیس پلیس فاتب خاطر نشان کرد: انسان ها بالاترین سرمایه هر سازمانی هستند و برای کار آمد کردن آنها و بالا بردن بهره وری خود یک مدیر باید بیشترین توجه خود را روی نفرات خود داشته باشد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ما ماموری مسئول هستیم و در مقابل همه حوادث، اتفاقات مسئول هستیم نه معذور و باید پاسخگوی اعمال خود باشیم.

وی با تاکید برلزوم بکارگیری افراد دارای توان بالقوه و بالا، بیان داشت: در همه اقدامات ملاک ما باید قانون باشد و هر فرد پلیس باید مظهر قانون و قانون مداری باشند.

کد N1799921

وبگردی