آفتاب

وقتی به مقامی رسیدیم فراموش کردیم که برای چه آمده‌ایم

وقتی به مقامی رسیدیم فراموش کردیم که برای چه آمده‌ایم

نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی به مقامی رسیدیم فراموش کردیم که برای چه آمده‌ایم. امروز نوبت دانشجویان است تا وقتی به قدرت رسیدند، درست کار کنند و مثل ما نباشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود پزشکیان در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که به همت انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی دانشگاه تهران در محل سالن فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار شد، اعلام کرد: بنده در جایگاهی نیستم که بنشینم و شعار بدهم بلکه باید بایستم و عمل کنم.

او با اشاره به فعالیت‌های دانشجویی خود گفت: در آن زمان ما هم وکیل و وزیر را نقد می‌کردیم اما آنچه به یاد دارم این است که با دوستانمان در انجمن اسلامی می‌گفتیم که به هر حال این افراد بازنشسته می‌شوند و باید خودمان کاری کنیم تا وقتی نوبتمان رسید، درست کار کنیم. ما تصمیم گرفتیم درس بخوانیم و خواندیم و حتی جایگاه‌های مهم را هم گرفتیم اما یک چیز را فراموش کردیم. وقتی به مقامی رسیدیم فراموش کردیم که برای چه آمده‌ایم. امروز نوبت شماست و فراموش نکنید وقتی به قدرت رسیدید، درست کار کنید و مثل ما نباشید.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما اگر راست می‌گفتیم، باید جواب دانشجو و مریض را به درستی می‌دادیم. رییس دانشگاه ما فردی ناتوان بود و من حتی اداره یک بخش را به او نمی‌سپردم. اما اشکال ندارد. ما اگر استاد خوبی بودیم و به دانشجویان خوب درس می‌دادیم، آن رییس دانشگاه هرگز نمی‌توانست بگوید که چرا خوب کار کردید. ما خودمان نکردیم.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات با انتقاد نسبت به مکانیزم پرداخت و تعرفه های پزشکی گفت: بسیاری از هم‌دوره‌ای های ما که حتی به جبهه هم رفتند، فراموش کردند که برای چه این راه رفته و سعی کردند پول بیشتری جمع کنند. چرا که این مکانیزم پرداخت اشتباه است.

ادامه دارد

 

کد N1799852

وبگردی