آفتاب

تاکید جانشین فرمانده ناجا بر تداوم نظارت و بازرسی‌ها

تاکید جانشین فرمانده ناجا بر تداوم نظارت و بازرسی‌ها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سه مشخصه مهم یک فرمانده گفت: توسعه، افزایش بهره وری و هم افزایی و همکاری بین بخشی از جمله مواردی است که یک فرمانده باید مورد توجه قرار دهد.

به گزارش ، سردار " اسکندر مومنی " در جلسه جمع بندی نهایی نظارت ستادی فرماندهی انتظامی استان زنجان با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: گزارشات دریافت شده در نظارت ستادی نشان می دهد شرایط استان زنجان از نظر امنیتی خوب و  نرخ جرایم عموما کاهش پیدا کرده است.

وی با تقدیر و تشکر از سردار " آزادی " فرمانده انتظامی استان زنجان و تلاش های صورت گرفته در این مجموعه بیان داشت:  استان زنجان جزء استان هایی است که در ارزیابی های نظارت ستادی نمره بالا کسب کرده و از امنیت بالایی برخوردار است.

سردار مومنی با تاکید بر اینکه سازمانی که نظارت و ارزیابی نداشته باشد به سکون گرایش پیدا می کند گفت : بازرسی و بازدید موجب پویایی سازمان گشته و معایب و محاسن و نقاط قوت و ضعف را نشان می دهد.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر تداوم نظارت و بازرسی ها بیان داشت : این نظارت ها و بازرسی ها در مجموع موجب ارتقاء و پیشرفت سازمان می شود.

وی با اشاره به سه مشخصه یک فرمانده خوب و موفق گفت : توجه به توسعه و ارتقاء ساختار سازمان از لحاظ امکانات و تجهیزات ، افزایش بهره وری و استفاده حداکثری از امکانات و تجهیزات موجود و توجه به هم افزایی و همکاری بین بخشی از جمله مواردی است که یک فرمانده و مسئول باید مورد توجه قرار دهد.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید براینکه احساس امنیت به اندازه خود امنیت مهم است بر استفاده از همه ظرفیت ها در راستای تحقق این مهم تاکید کرد.

کد N1799611

وبگردی