آفتاب

ماجرای حمله به سفارت ایران در یمن چه بود؟ | اخبار تکمیلی

ماجرای حمله به سفارت ایران در یمن چه بود؟ | اخبار تکمیلی

حمله به سفارت ایران در یمن | در پی درگیری بین نیروهای انصارالله یمن و شبه نظامیان وابسته به علی عبدالله صالح در صنعا پایتخت یمن، ساختمان سفارت ایران در صنعا مورد حمله راکتی قرار گرفت.

در بیست و چهار ساعت گذشته اخبار جعلی از برخی منابع درباره حمله به سفارت کشورمان در صنعا منتشر شده بود که منابع آگاه این خبر را تکذیب کردند.
خبرگزاری شین هوا طی گزارشی از صنعا ادعا کرده بود، ساختمان سفارت ایران در صنعا پایتخت یمن روز یکشنبه پس از آنکه در درگیری بین نیروهای جنبش انصارالله و نیروهای وفادار به علی عبدالله صالح رئیس جمهوری پیشین این کشور با استفاده از تسلیحات سنگین هدف حمله قرار گرفت، به آتش کشیده شد.
خبرنگار شین هوا که مدعی بود در صحنه حاضر است، گزارش داد ساختمان سفارت ایران در صنعا پس از حمله با سلاح های سنگین آتش گرفت اما تاکنون مشخص نشده است که مسئول این حمله کدامیک از طرف ها بوده است.

همجنین شبکه خبری العربیه عربستان امروز(دوشنبه) مدعی شد: سفارت ایران در صنعا پایتخت یمن هدف حمله راکتی قرار گرفت و دچار آتش سوزی شد. این شبکه ادعا کرد: سفارت ایران در صنعا در جریان درگیری های میان انصارالله و شبه نظامیان وابسته به صالح هدف یک راکت قرار گرفت و دچار حریق شد.
کد N1799200

وبگردی