آفتاب

واکنش ایران به حمله تروریستی پیشاور در پاکستان

واکنش ایران به حمله تروریستی پیشاور در پاکستان

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حمله تروریستی به خوابگاه دانشجویان در پیشاور پاکستان گفت: تروریسم به هیچ اصول اخلاقی و انسانی معتقد و پایبند نیست.

به گزارش خبرآنلاین، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن حمله تروریستی و وحشیانه به خوابگاه دانشگاه کشاورزی پیشاور در پاکستان که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تن از دانشجویان این دانشگاه شد و ابراز همدردی با دولت، ملت و خانواده قربانیان این حادثه تروریستی، گفت: گروه های تروریستی تنها برای تحقق اهداف شوم خود و بیش از هر چیز برای ابراز وجود دست به هرگونه اقدام فجيع غیرانسانی می زنند و در این راه، نه به قداست و احترام مساجد و اماكن مذهبی توجه دارند و نه حرمت اماکن علمی مانند دانشگاه را نگاه می دارند. آنها برای رسیدن به اهداف و نیات پلید خود از قربانی کردن انسان هاي بی گناه و کشتار زنان و کودکان در اماکن عمومی و عبادتگاه ها، دانشجویان در دانشگاه ها و خوابگاه ها، پروایی ندارند. در چنین شرایطی، آنچه که می تواند رمز موفقیت و پیروزی ملت ها باشد حفظ هوشیاری و هوشمندي و وحدت در برابر اقدامات و سیاست های گروه های تروریستی و حامیان آنهاست.

سخنگوي وزارت امور خارجه در پايان تاكيد كرد لازم است در در کنار مبارزه سخت با تروریستها و راستای مبارزه فرهنگی با ریشه های تروریسم ، دانشجويان و دانش پژوهان به عنوان نيروهای بالنده و آگاهی بخش در جهان، با تمام توان در شناسايی و معرفی ريشه ها، حاميان، مولدين و مروجين اين پديده خطرناک ضد بشری تلاشی كارساز و موثر داشته باشند.

49311

کد N1798557

وبگردی