آفتاب

نظر شما دربارۀ این عکس چیست؟/ سکوت پاپ در میانمار

نظر شما دربارۀ این عکس چیست؟/ سکوت پاپ در میانمار

پاپ روز پنجشنبه پس از دیدار با مقامات میانمار وارد بنگلادش شد.

نظر شما دربارۀ این عکس چیست؟/ سکوت پاپ در میانمار پاپ روز پنجشنبه پس از پایان سفر و دیدارش با مقامات میانمار وارد بنگلادش شد. #خبرآنلاین، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان، در سفری چهار روزه که طبق اعلام رسانه ها با هدف پایان دادن به بحران آوارگان روهینگیا، صورت گرفته بود، پس از سفر به میانمار روز پنجشنبه وارد #بنگلادش شد. پاپ در نطق خود پیش از ورود به بنگلادش، سخنان خود را به رعایت حقوق و عدالت محدود کرده و از هر نوع اشاره ای به 'روهینگیا' و 'پاکسازی نژادی' اجتناب کرد. سفر پاپ به #میانمار با انتقادات گسترده ای از سوی گروههای حقوق بشری و #مسلمانان مواجه شده است چرا که #پاپ_فرانسیس در سفر چهار روزه خود به میانمار حاضر نشد در مورد عملکرد دولت این کشور در قبال روهینگیا سخن بگوید و صرفا به صورت کلی خواستار رعایت #حقوق_بشر در این کشور شد. این در حالی است که سازمان ملل متحد و آمریکا اقدامات ارتش میانمار علیه اقلیت مسلمانان #روهینگیا در این کشور را «پاکسازی قومی» توصیف کرده‌اند. نظر شما دربارۀ عکس و سکوت پاپ در قبال جنایت علی مسلمانان روهینگیا چیست؟

A post shared by Khabaronline.ir (@khabaronline) on Nov 30, 2017 at 9:44pm PST

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان، در سفری چهار روزه که طبق اعلام رسانه ها با هدف پایان دادن به بحران آوارگان روهینگیا، صورت گرفته بود، پس از سفر به میانمار و دیدار با خانم آنگ سان سوچی، روز پنجشنبه وارد بنگلادش شد. پاپ در نطق خود پیش از ورود به بنگلادش، سخنان خود را به رعایت حقوق و عدالت محدود کرده و از هر نوع اشاره ای به 'روهینگیا' و 'پاکسازی نژادی' اجتناب کرد.

سفر پاپ به میانمار و دیدار او با آنگ سان سوچی با انتقادات گسترده ای از سوی گروههای حقوق بشری و مسلمانان مواجه شده است چرا که 'پاپ فرانسیس' در سفر چهار روزه خود به میانمار حاضر نشد در مورد عملکرد دولت و ارتش این کشور در قبال مسلمانان روهینگیا سخن بگوید و صرفا به صورت کلی خواستار رعایت حقوق بشر در این کشور شد.

این در حالی است که سازمان ملل متحد و آمریکا اقدامات ارتش میانمار علیه اقلیت مسلمانان روهینگیا در این کشور را «پاکسازی قومی» توصیف کرده‌اند.

نظر شما دربارۀ عکس و سکوت پاپ در قبال جنایت علی مسلمانان روهینگیا چیست؟

شما می توانید نظرات خود را در قالب کامنت در انتهای این مطلب و یا در ذیل همین عکس در صفحه اینستاگرام خبرآنلاین ارائه کند.

5252

کد N1797879

وبگردی