آفتاب

کد سفر رایگان برای سفر اولی‌های ساکن شمال

کد سفر رایگان برای سفر اولی‌های ساکن شمال

مازندران نخستین استانی به شمار می‌رود که اسنپ در بیش از یک شهر آن فعال شده است. مردم شمال کشور می‌توانند از این پس همچون سایر کاربران اسنپ سفری ایمن، ارزان و آسان را تجربه کنند.

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ فعالیت خود را در شمال کشور آغاز کرد. این سامانه، برای آغاز خدمات‌رسانی خود در شمال کشور، چهار شهر بابل، ساری، قائمشهر و رشت را برگزیده است. به این ترتیب اکنون اسنپ خدمات‌ خود را به ساکنان بخش‌هایی از مازندران و مرکز گیلان ارائه می‌دهد. پیش از این اسنپ در هشت شهر ایران فعال بود و با اضافه شدن چهار شهر جدید، گسترده خدمات‌رسانی این سامانه افزایش چشمگیری ‍پیدا می‌کند.

گفتنی است، مازندران نخستین استانی به شمار می‌رود که اسنپ در بیش از یک شهر آن فعال شده است. مردم شمال کشور می‌توانند از این پس همچون سایر کاربران اسنپ سفری ایمن، ارزان و آسان را تجربه کنند. اسنپ با کنار زدن شیوه‌های سنتی حمل‌ونقل، رفت‌وآمد را در شهرهای بزرگ بهبود بخشیده و از آن به عنوان اصلی‌ترین راهکار کاهش ترافیک و آلودگی هوا یاد می‌شود.

سفر با اسنپ رفت‌وآمد کاربران را هوشمند می‌سازد. در این سامانه احراز و تایید هویت رانندگان در سه مرحله انجام و از آنها گواهی سوپیشینه دریافت می‌شود. اکنون حساب کاربری تمام رانندگانی که به ناوگان این سامانه می‌پیوندند دارای عکس است. همچنین در سفر با اسنپ امکان نمایش زنده خودرو روی نقشه، دریافت و اشتراک‌گذاری اطلاعات سفر با دیگران، پرداخت آنلاین یا نقدی هزینه سفر و صرفه‌جویی در وقت و هزینه برای مسافران در نظر گرفته شده است و کاربران می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با پشتیبانی این سامانه در ارتباط باشند.

اکنون خدمات اسنپ از طریق اپلیکیشن موبایل و وب‌اپلیکیشن اسنپ در دسترس کاربران این سامانه قرار دارد. کاربران اندروید برای نصب اپلیکیشن اسنپ می‌توانند از طریق کافه بازار اقدام کنند؛ همچنین لینک دانلود اپلیکیشن آی‌اواس در سایت اسنپ موجود است. کاربرانی که به هر دلیل به اپلیکیشن موبایل اسنپ دسترسی ندارند نیز می‌توانند خدمات این سامانه را از طریق وب‌اپلیکیشن اسنپ به آدرس https://app.snapp.ir در اختیار داشته باشند.

اگر ساکن شهرهای بابل، ساری، قائمشهر و رشت هستید، می‌توانید در اولین تجربه درخواست اسنپ با استفاده از کد تخفیف shomal-salam تا سقف ۱۰هزار تومان به مقصد دلخواه‌تان ارزان‌تر سفر کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه " راهنمای اسنپ در شمال" مراجعه کنید.

کد N1797484

وبگردی