آفتاب

عکاسان به عیادت «منوچهر یگانه‌دوست» رفتند

عکاسان به عیادت «منوچهر یگانه‌دوست» رفتند

در پی بستری شدن عکاس پیشکسوت؛ منوچهر یگانه‌دوست در بیمارستان، تنی چند از عکاسان و همسفران این عکاس از وی عیادت کردند.

به گزارش ایلنا، در پی بستری شدن عکاس پیشکسوت؛ منوچهر یگانه‌دوست در بیمارستان، تنی چند از عکاسان و همسفران این عکاس از وی عیادت کردند.

در این دیدار که عصر روز دوشنبه 6 آذر ماه انجام گرفت مهدی سروری (مدیرمسئول دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک) به همراه تنی چند از عکاسان جوان تور عکاسی چیلیک که با منوچهر یگانه‌دوست در برخی سفرهای عکاسی همسفر بوده‌اند از ایشان عیادت کردند.

منوچهر یگانه‌دوست متولد فروردین ماه سال 1319 و از عکاسان پیشکسوت عکاسی است که عکاسی را از اواخر دهه چهل و از لابراتوار مرحوم محمود پاکزاد آغاز کرد و همزمان عکاسی را تجربه و چندی بعد در خبرگزاری پارس (ج.ا.ا) مشغول به کار شد.

وی در طول سال‌ها عکاسی، توانست در بسیاری از موقعیت‌ها حضور یافته و ثبت‌هایی موفق را به نام خود در سوابقش درج کند. از شاخص‌ترین کارهای او می‌توان به عکس کوچه بنی‌هاشم در شهر مکّه اشاره کرد که در قالب مجموعه عکس‌های حج این عکاس توسط واحد سمعی و بصری سازمان حج و زیارت خریداری و در آبان ماه سال 1389 در نگارخانه چیلیک با عنوان «خانه خدا» به نمایش گذاشته شده است.

یگانه‌دوست چندی است به دلیل عوارض کهولت سنّ و برخی بیماری‌های ناشی از آن در بیمارستان بستری شده و تحت مراقبت گروه پزشکان متخصص به سر می‌برد.

کد N1796997

وبگردی