آفتاب

شرکت ملی نفتکش امسال هم اقدام به بورسیه و جذب دانشجو کرد

شرکت ملی نفتکش امسال هم اقدام به بورسیه و جذب دانشجو کرد

شرکت ملی نفتکش ایران در راستای سیاست جذب جوانان ایرانی و ایرانی‎کردن کادر دریایی خود امسال هم، اقدام به بورسیه و جذب دانشجو کرد.

به گزارش ایلنا، رییس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی نفتکش ایران با اعلام این خبر گفت:در ادامه اجرای سیاست جذب دانشجوی بورسیه و تامین نیروی انسانی متخصص ایرانی مورد نیاز ناوگان و طبق هماهنگی انجام شده با سازمان سنجش و دانشگاه امام خمینی نوشهر، جلسه مصاحبه جذب دانشجویان متقاضی بورسیه در رشته‌های عرشه و موتور آبان‎ماه سال جاری در این شرکت برگزار شد.

محمدعلی خبازی‎نژاد افزود: از 55 دانشجویی که در آزمون سراسری 96 شرکت و توسط سازمان سنجش معرفی شده بودند، در نهایت 30 نفر پس از مصاحبه و انجام  آزمایشات اولیه پزشکی انتخاب و به گزینش نیروی نداجا معرفی شدند که پس از گزینش این نیرو، مجددا برای طی مراحل نهایی پزشکی و روانشناسی به مراکز مربوطه اعزام شدند.

رییس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه درنهایت 26 نفر آزمایشات پزشکی را با موفقیت پشت‎سر گذاشتند افزود:اسامی این افراد در صورت قبولی در گزینش‎نهایی، به سازمان سنجش معرفی می‌شود تا در ماه آینده در لیست قبول‎شدگان قرار بگیرند و تحصیل خود را در دانشگاه امام خمینی نوشهر آغاز کنند.

 

کد N1796936

وبگردی