آفتاب

سخنگوی کاخ سفید: تغییری در سیاست آمریکا درباره اسد ایجاد نشده است

سخنگوی کاخ سفید: تغییری در سیاست آمریکا درباره اسد ایجاد نشده است

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: سارا هاکبی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسید سیاست کاخ سفید درباره اسد تغییر پیدا کرده است؟، گفت: ما هیچ تغییری در سیاست خود در این رابطه انجام نداده ایم.

هاکبی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: در رابطه با موضوع سوریه ، ترامپ در تماس تلفنی خود با اردوغان به وی اعلام کرد که آمریکا از کردها دیگر حمایت نمی کند. آیا این نمی تواند موضوعی نگران کننده باشد زیرا آنها یکی از شرکای آمریکا ضد داعش بوده اند،

گفت: نه، به این موضوع توجه کنید؛ زمانی که ما شاهد برد در جنگ خود مقابل با داعش بودیم برنامه ما این بود که حمایت خود از برخی از گروههای خاص کاهش دهیم.

آنها هم اکنون در حال مقابله با داعش هستند. این به معنای آن نیست که ما حمایت خود را از برخی گروههای خاص برداریم. این تمامی هدف بوده است. هدف کمک به شکست داعش و ایجاد پیشرفت زیاد در جبهه های مختلف بوده است. هر زمانی که این موضوع تحقق پیدا کرده است، این بخشی از برنامه بوده است و تغییری پیدا نکرده است.

وی در ادامه در پاسخ به سئوال همین خبرنگار که پرسید: آیا سیاست کاخ سفید درباره اینکه اسد باید برود تغییر پیدا کرده است؟ ،گفت: ما هیچ تغییری در سیاست خود در این رابطه انجام نداده ایم.

52310

کد N1796755

وبگردی