آفتاب

بیماری نعیمه نظام دوست از کجا شروع شد؟ | نعیمه نظام دوست چند کیلو بود؟

بیماری نعیمه نظام دوست از کجا شروع شد؟ | نعیمه نظام دوست چند کیلو بود؟

وزن نعیمه نظام دوست چقدر بود؟ | نعیمه نظام دوست بازیگر زن مشهور که روز گذشته پس از سپری کردن عمل جراحی اسلیو با موفقیت، از بیمارستان مرخص شد، تجربه خوبی از عمل بالون معده ندارد. نعیمه نظام دوست چند سال پیش در یک گفتگوی تلویزیونی پرده از راز ماجرای عمل جراحی ناموفق بالون معده خود برداشت. عملی که باعث شد نعیمه نظام دوست ناچار شود به عمل جراحی اسلیو روی بیاورد!

بیشتر بخوانید: عمل جراحی اسلیو نعیمه نظام دوست .
بیشتر بخوانید: هزینه جراحی لاغری .
بیشتر بخوانید: عمل اسلیو بهاره رهنما .
نعیمه نظام دوست 4 سال پیش در یک برنامه تلویزیونی به مرگ یکی از نزدیکانش در اثر عمل بالون اشاره و اعلام کرد خودش هم با این عمل 20 کیلو اضافه وزن بیشتر پیدا کرده است.
برنامه "کافه سوال" یکشنبه 12 آبان 92 با حضور نعیمه نظام دوست و با اجرای مژده لواسانی از شبکه دو سیما پخش شد.
نظام دوست در این برنامه که با موضوع "درمان‌های چاقی و لاغری و روش‌های شایع آن" پخش می‌شد، در پاسخ به لواسانی که چرا به یک باره اضافه وزن پیدا کردید، گفت: واقعیت این است که من به طور ناگهانی اضافه وزن پیدا کردم. این اضافه وزن به بازی در نقش خاصی هم مرتبط نبود و کاملا شخصی اتفاق افتاد. ضمن اینکه در مقطعی به دلیل بیماری مجبور بودم از آمپول کورتون استفاده کنم که این موضوع هم در اضافه شدن وزنم موثر بود و در نهایت امروز(سال 92، زمان انجام مصاحبه) وزنم به 120 کیلوگرم رسیده است.
وی درباره تلاش برای کاهش وزن تأکید کرد: سه سال پیش عمل بالون معده را امتحان کردم که واقعا تجربه بدی بود. در حالت طبیعی و استاندارد بالون باید تا شش ماه در بدن باقی بماند اما متاسفانه دکتر من با بی تفاوتی و بی دقتی خارج کردن بالون از داخل بدنم را فراموش کرده بود! بعد از هشت ماه خودم با او تماس گرفتم و در مورد خارج کردن بالون از معده‌ام سوال کردم که پزشکم در کمال تعجب گفت: من این موضوع را فراموش کرده بودم! شما باید زودتر برای خارج کردن بالون اقدام می‌کردی! اکنون احتمالا معده و روده‌ات با مشکل مواجه شده است.
این بازیگر کمدی ادامه داد: این بی احتیاطی باعث شده بود در اثر حضور بیش از حد استاندارد بالون در معده‌ام، حجم آن افزایش پیدا کرده و در نهایت نه تنها این عمل به کاهش وزنم کمکی نکرد، بلکه چند ماه بعد 20 کیلو دیگر هم به وزنم اضافه شد.
بیشتر بخوانید: عمل اسلیو به درد چه کسانی می خورد؟
بیشتر بخوانید: مقایسه انواع عمل جراحی لاغری .
اردکانی پزشک حاضر در برنامه نیز در این خصوص اظهار کرد: بالون راه درمان قطعی برای چاقی نیست بلکه مقدمه‌ای برای آماده شدن بیمار برای عمل جراحی اصلی است.
در بخش دیگری از "کافه سوال" نظام دوست در حالی که به شدت متاثر شده بود، به خاطره تلخی از یکی از اقوامش اشاره کرد و گفت: متاسفانه همین اواخر، همسر پسرخاله‌ام که خانم جوانی هم بود، عمل بالون را انجام داد که متاسفانه بالون نزدیک قلب باز شده بود و باعث ایست قلبی او و در نهایت مرگش شد.
اردکانی نیز مطرح شدن نام عمل‌های جراحی لاغری از قبیل لیپوساکشن، لیپولیز و ... را به عنوان درمان قطعی چاقی رد و اظهار کرد: این روش‌ها فقط به صورت موضعی باعث کاهش تجمع چربی در یک ناحیه از بدن می‌شود.
در انتهای برنامه نظام دوست از پزشک پرسید: با توجه به اینکه قدم 168 و وزنم 120 کیلوگرم است، چه راهی را برای کاهش وزنم پیشنهاد می‌کنید.
این پزشک نیز پاسخ داد: لیپولیز، لیپوساکشن و بالون راه خوبی برای کاهش وزن شما نیست و به شخصه جراحی را توصیه می‌کنم.

کد N1796378

وبگردی