آفتاب

قتل دختر جوان در همدان +جزئیات | دختر همدانی تازه نامزد کرده بود | قاتل دختر همدانی کیست؟

قتل دختر جوان در همدان +جزئیات | دختر همدانی تازه نامزد کرده بود | قاتل دختر همدانی کیست؟

قتل دختر جوان در همدان | دختر جوان 34 ساله همدانی که تنها در خانه ای در محله اسلام آباد همدان زندگی می کرد، روز گذشته با ضربات چاقوی فردی ناشناس به قتل رسید. جزییات جدید از قتل دختر جوان همدانی حاکی از آن است که او به تازگی نامزد کرده بوده است. به گفته آگاهان، «یکی از بستگان نزدیک مقتول» متهم اصلی «قتل دختر جوان» در همدان است.

بیشتر بخوانید: مرد جوان همدانی همسرش را کشت چون...
بیشتر بخوانید: کشف جسد دختر جوان در سد اکباتان .
بیشتر بخوانید: قاتل زن مشهدی با جسد او چه کرد؟
بیشتر بخوانید: قتل دختر جوان 16 ساله .
رازگشایی از قتل هولناک دختر جوانی که در یکی از محله‌های حاشیه شهرهمدان با ضربات چاقو به قتل رسیده است در دستور کار تیم جنایی قرارگرفت.
صبح دیروز اعضای خانواده‌ای با پلیس تماس گرفته و از قتل دخترشان با ضربات چاقو خبردادند. با اعلام گزارش این جنایت به پلیس، بازپرس ویژه قتل و تیم تحقیق راهی محل جنایت -خانه قربانی- شدند وتحقیقات برای رازگشایی از این جنایت هولناک آغاز شد. خانواده قربانی ماجرا، درنخستین تحقیقات به پلیس گفتند پس ازاینکه بارها با تلفن‌های دخترجوان تماس گرفتند و موفق به صحبت نشدند، نگران شده وخود را به خانه رساندند که با جسد خونینش روبه‌روشدند.
سرهنگ پژمان قویمی، رئیس پلیس شهرستان همدان گفت:«ساعت 9 و 15 دقیقه صبح دیروز مأموران کلانتری 19 فرهنگیان محله اسلام آباد در جریان وقوع قتلی در خانه‌ای قرار گرفتند. تحقیقات مقدماتی نشان داد مقتول دختری 34 ساله و مجرد است که به نظر می‌رسید شب قبل در خانه خود کشته شده بود.»
هر چند گمانه زنی‌ها، نوک پیکان اتهام قتل را به سمت یکی از نزدیکان مقتول نشانه رفته است اما سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: «هنوز پرونده قتل تکمیل نیست و نمی‌توان بر اساس گمانه زنی‌ها وفضای مجازی اظهارنظر کرد. کار پلیس مبنای علمی و کارشناسی دارد و نمی‌توان براساس حدس و گمان تصمیم‌گیری و اظهارنظر کرد. ابعاد و زوایای این قتل پنهان نیست و امید می‌رود با تحقیق و بررسی کارآگاهان پلیس، بتوان در کمترین زمان قاتل را دستگیر کرد.»
دختر جوان همدانی تازه نامزد کرده بود
سرهنگ «رضا زارعی» در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر اظهار کرد: دختر 34 ساله‌ای که تنها در منزل مسکونی خود در منطقه اسلامشهر همدان زندگی می‌کرده و به تازگی نامزد کرده بود، دیشب(3 آذرماه) به قتل رسیده است.
وی افزود: امروز گزارشی مبنی بر قتل یک دختر جوان توسط پلیس آگاهی دریافت شد که پس از بررسی و حضور پلیس در صحنه مورد تأیید قرار گرفت.
زارعی با اشاره به اینکه مقتول دختری 34 ساله بوده که با سلاح سرد(چاقو) به قتل رسیده است، تصریح کرد: پلیس به‌دنبال دستگیری قاتل و مشخص شدن انگیزه قتل است که پس از انجام بررسی‌های لازم، دستگیری قاتل و مشخص شدن انگیزه قتل، نتایج اعلام خواهد شد.
پرونده دختر همدانی هنوز کامل نیست
زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان  با اشاره به اینکه طبق اطلاع رسانی شامگاه دیشب دختر جوانی در منزل خود به قتل رسید افزود: تیم های پلیس از صبح امروز در محل حادثه حضور یافته و ماموران پلیس آگاهی نیز در حال پیگیری این موضوع از صحنه جرم هستند.
وی ادامه داد: طبق اظهارات افراد حاضر در محل جرم، این قتل توسط یکی از بستگان نزدیک مقتول گزارش شده است، گویا پس از تماس  تلفنی مداوم وی با مقتول و پاسخ ندادن زن جوان، وی نگران شده و به منزل مسکونی مقتول مراجعه می کند.
سرهنگ رضا زارعی اظهار داشت: این فرد پس از حضور در منزل مسکونی، با جسد خونین دختر جوان مواجه می شود و موضوع را به عوامل فوریت های پلیسی 110 گزارش می دهد.
رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: هنوز پرونده این قتل تکمیل نیست و نمی توان بر اساس حدس وگمان  مردم قضاوت کرد.
سرهنگ رضا زارعی اظهار داشت: ابعاد و زاویه های  این قتل پنهان نیست و امید واریم  با تحقیق و بررسی ماموران پلیس آگاهی  هر چه زودتر قاتل این دختر جوان شناسایی و دستگیر شود.
وی با بیان اینکه  این قتل توسط یکی از بستگان مقتول گزارش شد ه است یاد آور شد: طبق بررسی های انجام شده  مقتول با استفاده از سلاح سرد به قتل رسیده است.
این مسئول  اضافه کرد:جسد این دختر جوان برای بررسی به پزشک قانونی انتقال داده شده است .
وی همچنین با اشاره به اینکه در آبان ماه امسال قاتلان 2 برادر در شهرستان اسدآباد، قاتل مرد کارتن خواب در منطقه شیرسنگی و قاتل 18ساله معروف به 'مهدی میوه' دستگیر شدند ادامه داد:  پس از 2.5 ماه تحقیق میدانی قاتل یک مرد جوان در شهرستان بهار دستگیر شد.
وی اظهار داشت: یک مرد جوان هم پس از دستگیری به خاطر سرقت و ضرب و جرح، راز یک قتل که 15 سال از این واقعه گذشته بود  را فاش کرد.
کد N1795972

وبگردی