آفتاب

کار بسیج آسیب شناسی در کنار مدیریت است

کار بسیج آسیب شناسی در کنار مدیریت است

مراسم تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید سازمان تعزیرات حکومتی با حضور رئیس این سازمان و فرمانده مرکز بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جمال انصاری در جمع بسیجیان این سازمان، ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی همکاران و گرامیداشت مقام شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، گفت: در شرایط فعلی جهان اسلام و با توجه به مواضع دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، رسالت و وظایف همه ما بیشتر از پیش شده است.

وی با اشاره به اینکه چشم انداز کار بسیج همواره فراسازمانی و متعالی است، افزود: کار بسیج آسیب شناسی در کنار مدیریت است و همواره کمک مدیریت بوده و خواهد بود و این روحیه ایثارگری و تلاش مضاعف بسیج باعث کاهش آسیب ها و مشکلات است.

انصاری تصریح کرد: بسیجی باید به اهداف مقدس بسیج و روحیه ایثارگری پایبند باشد و برای کمک به افراد جامعه با هر لباس و در هر جایگاهی تلاش و کوشش کند و در واقع نگاه بسیجی ورای همه چیز بوده که تفکری عمیق برای خدمت است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با تاکید بر اینکه از جایگاه و هویت بسیج باید برای تعالی سازمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد، گفت: همه همکاران سازمان بنا به تکلیف سازمانی و وظایف شرعی کمک و یاور بسیج خواهند بود.

محمدرضا صارمی فرمانده مرکز بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری که در این جلسه حضور داشت، ضمن تقدیر از بسیج سازمان تعزیرات حکومتی، گفت: این سازمان از پایگاه های نمونه بسیج قوه قضائیه است و واجب است از زحمات جناب آقای سرابیان که قریب به ده سال با تلاش و کوشش مسئولیت بسیج این سازمان را بر عهده داشتند، تقدیر و تشکر شود.

وی افزود: با توجه به ضرورت ارتقای فرماندهان بسیج مقرر شده جناب آقای سرابیان در حوزه مشاورین فرمانده بسیج قوه قضائیه ادامه خدمت نمایند که برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

صارمی تصریح کرد: آقای اجتهادی از نیروهای خدوم و تلاشگر و ایثارگر سازمان تعزیرات هستند و با توجه به سوابق کاری و فعالیت های ایشان امیدواریم بسیج سازمان در ادامه خدمت موفق تر از پیش عمل نماید.

در این جلسه عبدالمجید اجتهادی به عنوان فرمانده بسیج سازمان تعزیرات حکومتی معارفه و مراسم تکریم از سرابیان برگزار شد.

کد N1795835

وبگردی