آفتاب

ماجرای مجید و گربه به روایت خبرگزاری روسی! | چالش گربه مجید بین المللی شد +عکس و فیلم

ماجرای مجید و گربه به روایت خبرگزاری روسی! | چالش گربه مجید بین المللی شد +عکس و فیلم

ماجرای مجید و گربه به روایت خبرگزاری روسی! | جریان مجید و گربه که از یک کلیپ کوتاه شروع شده بود، آن قدر همه گیر شد که توجه رسانه ها را به خود جلب کرد! در این میان، خبرگزاری روسی اسپوتنیک با انتشار یک گزارش و عکس گربه های مجید شده (!) به ماجرای مجید و گربه واکنش نشان داد!

بیشتر ببینید: قضیه مجید گربه چیست؟

بیشتر ببینید: کلیپ مجید و گربه .

بیشتر بخوانید: جریان گربه و مجید | طنز .

به گزارش آفتاب، خبرگزاری روسی اسپوتنیک در گزارشی درباره چالش مجید و گربه نوشت: چالش صدا کردن گربه به اسم "مجید" سوژه شبکه های اجتماعی شده است. چالشی میان کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی به راه افتاده است که در آن گربه ها با اسامی انسان ها صدا زده می شوند. این کلیپ ها در شبکه های اجتماعی طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
در این چالش، چنانچه گربه ای با اسمی صدا زده شود و او برگردد بدین معناست که اسم او از اول همین اسم است. مثلا بسیاری از گربه ها را با اسم "مجید" صدا می زنند و جالب اینجاست که این گربه ها به طرف شخص صدا زننده برمی گردند به طوری که در واقع اسم آنها مجید بوده است.




پس از این حرکت بسیاری از کاربران این چالش را با حیوانات دیگر نیز امتحان کردند.


حیواناتی مانند شیر و الاغ از این دسته حیوانات هستند.




در ادامه این چالش، کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند که محله "مجیدیه" واقع در شهر "تهران" بعلت تعدد گربه هایی با اسم مجید این نام را گرفته است. (آفتاب: اسپوتنیک شوخی کاربران با عکس زیر را  جدی گرفته است؛)




بسیاری از کاربران با استقبال از این چالش معتقدند که حرکت بسیار جالب و با مزه ای بوده است.


با نگاهی به آنچه که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود می توان مشاهده نمود که روز به روز ایده های خلاقانه تری از این موضوع در میان کاربران ایرانی خلق می شود.





فیلم: این گربه، اولین مجید شناخته شده بود!


[span]

کد N1795156

وبگردی