آفتاب

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل/اعتراف به ۳۵ فقره سرقت

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل/اعتراف به ۳۵ فقره سرقت

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای منزل، گفت: این متهم در بازجویی‌های انجام شده به ۳۵ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

به گزارش ایلنا، سارق حرفه‌ای منزل در پایتخت گرفتار قانون شد. سرهنگ رضا بستو در این‌باره گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان منطقه ۱۷ شهرداری درخصوص سرقت لوازم داخلی منازل، طی شب‌های گذشته، ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر ضمن تشکیل پرونده‌ای در این خصوص به بررسی‌های میدانی و فنی برای شناسایی سارق یا سارقان پرداختند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده؛ مشخص شد تمامی سرقت‌ها از سوی یک سارق حرفه‌ای صورت گرفته که در تحقیقات بعدی چهره و مشخصات ظاهری این سارق مشخص و نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقب آن دستور دستگیری متهم صادر شد.

سرهنگ بستو؛ عنوان داشت: در بررسی‌های بعدی مخفیگاه متهم در همان محدوده شناسایی و بلافاصله ماموران طی یک اقدام ضربتی به مخفیگاه وی اعزام و او را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی صورت گرفته به ۳۵ فقره سرقت منزل اعتراف کرد و در ادامه شناسایی مال باختگان در دستور کار عوامل کلانتری ۱۶۱ ابوذر قرار گرفت.

کد N1795083

وبگردی