آفتاب

جواد قلی‌زاده دبیر دومین جشنواره ملی فانوس شد

جواد قلی‌زاده دبیر دومین جشنواره ملی فانوس شد

«رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس» در حکمی جواد قلی زاده را به عنوان «دبیر دومین دوره از جشنواره ملی فانوس» منصوب کرد.

 به گزارش ایلنا، متن کامل حکم «رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس» خطاب به جواد قلی‌زاده به عنوان دبیر دومین جشنواره «فانوس» به شرح ذیل است:

هنرمند ارزجمند جناب آقای جواد قلی‌زاده

باسلام و احترام

نظر تعهد و تجارب عالی در عرصه تولیدات تلوزیونی و اهتمام شایسته شما به حفظ و نشر فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به موجب این حکم به سمت دبیر دومین دوره از «جشنواره ملی فانوس» ویژه تولیدات هنری و سینمایی ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌های کشور منصوب می‌شوید.

امید است با بهره‌گیری از رهنمود‌ها و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر پیشگیری از فراموشی و تخریب ارزش‌های متعالی دفاع مقدس با بهره‌گیری شایسته از ظرفیت‌های گوناگون هنری، تجربه ارزشمند نخستین جشنواره فانوس و همکاری شایسته ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ایجاد فضای پر نشاط و خلاقانه برای رشد و تعالی کمی و کیفی فعالیت‌های هنری و سینمایی دفاع مقدس موفق باشید.

توفیق روز افزون شما را در پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره از خداوند متعال خواستارم.

زمان برگزاری دومین جشنواره ملی «فانوس» در سه ماهه نخست سال ۱۳۹۷ خواهد بود که در این فاصله فراخوان جمع آوری آثار و معرفی هیئت انتخاب و داوری و همچنین محل برگزاری جشنواره اعلام خواهد شد.

کد N1794231

وبگردی